Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Masser af vestøv herfra
PUST: *******************************
Kh
Rosa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anmaj skriver: ja, så er der ingen grund... min vejede 3975 da jeg fødte ham på terminsdagen. og ham jeg venter nu er også godt med. jeg glæder mig til min aftale med jordemoderen i uge 37 hvor hun også skal give et skøn...
ja, så er der ingen grund...
min vejede 3975 da jeg fødte ham på terminsdagen.
og ham jeg venter nu er også godt med. jeg glæder mig til min aftale med jordemoderen i uge 37 hvor hun også skal give et skøn...
Det bliver da også rigtig spændende og nogle gode størrelser dine drenge
Dorthe1986 skriver: Ja så ramte jeg terminen i dag Og nu er jeg for alvor utålmodig Troede ellers at der skulle til at ske noget i går aftes, da jeg begyndte at få noget der lignede begyndende småveer, med 20-30 minutters mellemrum, men ak nej, han ligger stadig i min mave og det er gået i sig selv igen Jeg har tid ved jordemoderen d. 26. april hvor jeg så vil være 41+5... men som jeg sagde til hende, så håber jeg virkelig ikke at den tid bliver nødvendig Nu vil jeg bare så gerne møde vores lille dreng og lære ham at kende Tja ville nok ikke så meget andet end at jeg godt kunne tænke mig noget vestøv i min retning God dag til jer alle, og god dåb til dem, der skal se det
Ja så ramte jeg terminen i dag Og nu er jeg for alvor utålmodig Troede ellers at der skulle til at ske noget i går aftes, da jeg begyndte at få noget der lignede begyndende småveer, med 20-30 minutters mellemrum, men ak nej, han ligger stadig i min mave og det er gået i sig selv igen
Jeg har tid ved jordemoderen d. 26. april hvor jeg så vil være 41+5... men som jeg sagde til hende, så håber jeg virkelig ikke at den tid bliver nødvendig
Nu vil jeg bare så gerne møde vores lille dreng og lære ham at kende
Tja ville nok ikke så meget andet end at jeg godt kunne tænke mig noget vestøv i min retning
God dag til jer alle, og god dåb til dem, der skal se det
al mulig held og lykke her fra Glæder mig til at læse din FB som forhåbentlig er helt fantalastisk Knus og ve-støv herfra
Held og lykke Håber snart jeres guldklump kommer ud til jer puster vestøv i din retning
masser af vestøv til dig
ve støv er hermed sendt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128