Årrrh jeg savner min lille bassemand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. april 2011

qp

Og idét jeg er på vej i seng nu overvejer jeg KRAFTIGT, at gå ind på hans værelse og tage ham med ind i min seng!!!

Og dette KUN fordi jeg er skide hamrende egoistisk og har behov for, at have ham tæt op ad mig.......... Arrrrrgh kender i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

MaliksMor

qp skriver:

Og idét jeg er på vej i seng nu overvejer jeg KRAFTIGT, at gå ind på hans værelse og tage ham med ind i min seng!!!

Og dette KUN fordi jeg er skide hamrende egoistisk og har behov for, at have ham tæt op ad mig.......... Arrrrrgh kender i det?

kender det alt for godt

meeeeen, måske man bare skulle nyde at han gider sove i sin egen seng 

Anmeld

14. april 2011

qp

CamillaRH skriver:

kender det alt for godt

meeeeen, måske man bare skulle nyde at han gider sove i sin egen seng 

Ja det er rigtig.... men nu er der jo ikke nogen som jeg i dagligdagen deler seng med - og såååh er det bare for nemt

Ejh jeg er nødt til, at snuppe ham - der er ikke andet for!!

Godnat... Off she goes....  

Anmeld

14. april 2011

MaliksMor

qp skriver:

Ja det er rigtig.... men nu er der jo ikke nogen som jeg i dagligdagen deler seng med - og såååh er det bare for nemt

Så forstår jeg dig

De gange hvor min mand har haft natte arbejde - sover malik også altid i vores seng 

- hvor hyggeligt så må i sove godt...

Anmeld

14. april 2011

MaliksMor

qp skriver:

Så forstår jeg dig

De gange hvor min mand har haft natte arbejde - sover malik også altid i vores seng 

- hvor hyggeligt så må i sove godt...

Anmeld

14. april 2011

N&J

Hehe, ja du ved jo hvor længe Nikita sov hos mor - og ja hun kommer da også ind på et eller andet tidspunkt i løbet af natten - OG DET ER HERLIGT.. 

Anmeld

14. april 2011

TbCp

qp skriver:

JEPS!!! Det kender jeg alt for godt!

Vi ligger nogen gange og snakker om, om vi ikke lIiiige skal hente Liva ind til os, bare fordi det er så hyggeligt!!!

Anmeld

14. april 2011

Koen.

Jeps, Lærke 1 år sover stadig hver nat hos mig, det er bare så hyggeligt at vågne til det gladeste ansigt om morgenen eller bare ligge og holde om ens guld n

Anmeld

14. april 2011

Rosa

Uha, ja - de kender jeg alt for godt. Selvom det egentlig er vildt træls at blive sparket og skubbet til hver eneste nat, at manden må sove på sofaen i de hårde perioder og alt det der, så får jeg stadig helt klamme hænder ved tanken om at Bassimutten en dag bliver liggende i sin seng hele natten 

Anmeld

14. april 2011

miinimeal

kender det godt, men nu gider jeg ik mere hihi nysser ham bare godnat, er træt af at vågne med en skrigende baby er falder ud af hovede enden mit hjerte ka ikk klare det mere han sover så urolig og river i mit hår sparker og slår, så nu det nok(;

men kender det godt og kunne godt finde på det, lige indtil jeg kommer til at tænke på hvor frygteligt det er at vågne fordi ens barn skriger,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.