Øv altså... Lorte scanning... Hvor er det bare ikke fair...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Miss BananaHammock

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!  Hvordan går det med rugningen??

Jamen det går udemærket. Jeg har nogle underligt tegn, som jeg slet ikke ved om er ren indbildning eller om det er virkeligt. Men kan jo desværre kun vente. 

Ville lige nu give alt for stærke tegn også selvom det var syg morgen kvalme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Rosa

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!  Og jeg ved du har ret, men mine æg er ikke så gode mere.. Så de ville jo sætte 2 op denne gang og vi skal være heldig hvis der bare er 1 der kan sættes tilbage... .. Men nu må vi se...

Lene

Det er jeres tur nu, siger jeg - og jeg har haft ret HVER ENESTE GANG jeg har sagt det til nogen herinde fra!!!  Så enten er jeg megaheldig, eller også så er jeg vildt god til at gætte - du vælger selv  Og jeg siger stadig at denne her er på vej til dig - den har bare et stykke vej at flyve: 

Anmeld

13. april 2011

ønskebørn74

lisbeth2910 skriver:

Du er fandme sej! Ved selv hvor pisse hårdt det er!

Tro på Lortet!!!!!!

Jeg havde kun 1 æg da jeg blev gravid med Amalie godt nok via IUI-H men stadig kun 1 æg.

Bliver stadig tosset når jeg ser hvad behandlingen koster nu (ikke fordi vi skal have den debat op igen) det er fandme bare ikke i orden!!!!!!!!!

1000 tak søde!!!  Føler mig ikke ret sej lige nu... Er pisse skuffet og vred på systemet at vi skal af med så mange penge... Håber guldæget er der denne gang...

Denne er ikke myntet på dig søde...

TIL ALLE DER LÆSER MED, JEG GIDDER IKKE HØRE MENINGER OM AT BRUGERBETALING ER OK I DENNE TRÅD!!! SÅ MÅ I LAVE JERES EGEN!!!! JEG GIDDER IKKE SPARKES TIL IGEN...

Anmeld

13. april 2011

ønskebørn74

Rosa skriver:

Det er jeres tur nu, siger jeg - og jeg har haft ret HVER ENESTE GANG jeg har sagt det til nogen herinde fra!!!  Så enten er jeg megaheldig, eller også så er jeg vildt god til at gætte - du vælger selv  Og jeg siger stadig at denne her er på vej til dig - den har bare et stykke vej at flyve: 

Jeg tager den, at du får ret!!!

Hvordan går det hos jer???

Anmeld

13. april 2011

Miss BananaHammock

Rosa skriver:

nej nej du... not with me 

Anmeld

13. april 2011

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

Jamen det går udemærket. Jeg har nogle underligt tegn, som jeg slet ikke ved om er ren indbildning eller om det er virkeligt. Men kan jo desværre kun vente. 

Ville lige nu give alt for stærke tegn også selvom det var syg morgen kvalme 

så meget for dig, så i ikke skal alt det lort igennem vi er igang med!!!!

Anmeld

13. april 2011

Rosa

Miss BananaHammock skriver:

nej nej du... not with me 

Jojo, DU har bare en vanvittig laaangsom stork på vej - den flakser rundt et sted over atlanten, men den ER på vej 

Anmeld

13. april 2011

ønskebørn74

Rosa skriver:

Jojo, DU har bare en vanvittig laaangsom stork på vej - den flakser rundt et sted over atlanten, men den ER på vej 

LOL...

Anmeld

13. april 2011

Miss BananaHammock

Rosa skriver:

Haha.. måske det er sådan en lille smart 0.8 med forstyrret GPS signal der får den til at køre rundt og rundt og rundt i ring 

Anmeld

13. april 2011

Rosa

ønskebarn74 skriver:

Jeg tager den, at du får ret!!!

Hvordan går det hos jer???

Helt fint - dvs. vi er på vej tilbage fra en ordentlig omgang roskildesyge, det var sgu en nedtur af proportioner... Jeg missede min køreprøve fordi jeg lå med hovedet i kummen  Men i dag gik det ok, og det bliver sikkert næsten normalt i morgen 

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.