hvor er det forfærdeligt... !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Sara_S

Prøv at læse den engelske artikel... der står at han var sammen med to teenagere...  Hvordan f****n kan sådan noget ske?!?!? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

mor til 2 skønne piger .

Albertesmor skriver:

Jeg synes altså det er en lidt mærkværdig historie, hvem var hos drengen?? og en tørretumbler går da ikke bare igang af sig selv og lågen lukker heller ikke af sig selv.

Mystisk

præcis .

Anmeld

14. april 2011

lukasmor

Kan ikke forholde mig til om det er mystisk med tørretumbleren men mystisk er det at hun får 2 teenagere til at kigge efter hendes 4 årige for at tage på druk... tragisk!

Anmeld

14. april 2011

slettet_7530

Sara_S skriver:

Prøv at læse den engelske artikel... der står at han var sammen med to teenagere...  Hvordan f****n kan sådan noget ske?!?!? 

Må indrømme t jeg bare læste den danske artikel  men det forkommer mig nu at det kunne være dem der ahvde puttet drengen ind i tørretumbleren.

Anmeld

14. april 2011

slettet_7530

SussieThyssen skriver:

Jo det kan den godt..hvis den er blevet startet på timer fx 2 timer, og nogen så har afbrudt den og ikke lukket lågen, så vil den starte automatisk når lågen bliver lukket.
Hvis det er en af de større med låge foran, dem der minder om de store industritørretumblere, så skal der ikke meget til at trække den til efter sig og så lukker den magnetisk, og når først den kører rundt, så vil en lille dreng ikke kunne finde ud af at sparke lågen op.
Men du har ret..det hele lyder alligvel lidt underligt.
Man sidder og har sådan en lidt mærkelig smag i munden og en mistanke.

Kærligst
Sussie

Ok nu kender jeg ikke alle tørretumblere, men bor selv hvor vi vasker i fællesvaskeri og har de nyeste tørretumblere, her lukker lågen ikke automatisk men her er så heller ikke timer på.

Anmeld

14. april 2011

kiwilouise

Må indrømme t jeg bare læste den danske artikel  men det forkommer mig nu at det kunne være dem der ahvde puttet drengen ind i tørretumbleren.

det tror jeg ikke. det var hans 2 storebrødre og storesøster der kigge efter ham på 15, 17 og 18 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.