Sunket ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. april 2011

camillakrath

Hej tøser!

Hvornår sank jeres guldklumper ned? Og ved man om det kan sige noget om hvornår fødslen egentlig starter?

Knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

anmaj

må ærligt indrømme at det kan jeg ikke rigtig svare på.

men jeg lod først rigtig mærke til at min mave var sunket om morgenen efter mit vand gik kl 1.30 om natten... så ved ikke om det fortæller noget med fødsel eller noget, men jeg havde jo fået et meget tydeligt og vådt tegn på at fødslen var nær...

Anmeld

13. april 2011

camillakrath

anmaj skriver:

må ærligt indrømme at det kan jeg ikke rigtig svare på.

men jeg lod først rigtig mærke til at min mave var sunket om morgenen efter mit vand gik kl 1.30 om natten... så ved ikke om det fortæller noget med fødsel eller noget, men jeg havde jo fået et meget tydeligt og vådt tegn på at fødslen var nær...

Ja, så har du ikke været i tvivl

Bettemanden er ihvertfald sunket mindst 15 cm ned. Synes det virker af ret meget

Anmeld

13. april 2011

anmaj

det lyder også af meget, men det er nok meget normalt at det sker en stund tid før fødslen, men kunne da forestille mig det nok også kunne ske 1 uge før....  men ved det self ikke.

Anmeld

13. april 2011

anmaj

kan se vi har termin samme dag.... men det er nok ikke noget at bekymre sig over... det kan være din lille føler sig bedre tilpas og det må jo også give lidt mere plads...

Anmeld

13. april 2011

camillakrath

anmaj skriver:

kan se vi har termin samme dag.... men det er nok ikke noget at bekymre sig over... det kan være din lille føler sig bedre tilpas og det må jo også give lidt mere plads...

Altså det giver mere plads foroven. Men har faktisk fået det værre. Har "mens-smerter" og føler det som om jeg skal af med afføring hele tiden. Og er svimmel. Men altså, tror det er fordi han står så langt nede.

Anmeld

13. april 2011

anmaj

camillakrath skriver:

Altså det giver mere plads foroven. Men har faktisk fået det værre. Har "mens-smerter" og føler det som om jeg skal af med afføring hele tiden. Og er svimmel. Men altså, tror det er fordi han står så langt nede.

det tror jeg også...

men de små er lidt egoistiske...  så det er self træls for dig, men den lille tænker nok kun på sig selv og gøren sig klar... hehe..

jeg har en der er alt for livlig og det er hårdt at sidde oprejst/let fremadbøjet... og døjer meget med halsbrand.. glæder mig til der kommer lidt mere ro på.

Anmeld

13. april 2011

camillakrath

anmaj skriver:

det tror jeg også...

men de små er lidt egoistiske...  så det er self træls for dig, men den lille tænker nok kun på sig selv og gøren sig klar... hehe..

jeg har en der er alt for livlig og det er hårdt at sidde oprejst/let fremadbøjet... og døjer meget med halsbrand.. glæder mig til der kommer lidt mere ro på.

Sikke en forskel. Jeg mærker min 1 - 2 gange om dagen!

Tror også bare han gør sig klar. Men det er virkelig vildt så langt han ligger nede. Synes det er vildt at de kan.

Anmeld

13. april 2011

mortilnoahogmelina

MIn mave sankt først i uge 38 . Og jeg fødte 39+6
Held og lykke med fødslen .

Anmeld

13. april 2011

camillakrath

Pernille08 skriver:

MIn mave sankt først i uge 38 . Og jeg fødte 39+6
Held og lykke med fødslen .

Okay. Glæder mig til at se hvad jordmoderen siger.

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.