Råd fra gravide til en ikkegravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Miss BananaHammock

Diana... skriver:

Hov her kan jeg svare. Med Lucas var jeg øm i hele brystet og med Nadia var/er det kun vorterne og de gør tilgengæl mega ond det som om en nål stikker i dem både da jeg var gravid og også når det er tid til mad.

hehe... dejligt at høre. Mit er lidt som at det niver også er de bare mega følsomme. Så det er bare super når jeg hopper rundt på dansegulvet og skal undervise andre.. mens det eneste jeg tænker er WTF 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Mother-love

det kan godt være svært at svare på.. Jeg havde en uge (ugen efter vi havde haft sex) hvor det var som om jeg gik som en søvngænger var så træt.. og havde en lille smugle ømme brystvorter.. men det var alt hvad jeg mærkede.. fik først mens lign. smerter fra dagen hvor jeg skulle havde min menstruation. og kvalmen kom først et par uger efter jeg testede positivt.. men til gengæld var den der også meget kræftigt med opkast hele tiden indtil ca uge 17-18.

håber du er gravid krydser fingre for dig..

michelle uge 32+0

Anmeld

14. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har ofte haft samme symptomer uden at være gravid, og gerne i hele ugen op til mens. Men håber for Jer at den er der 

Hold os lige opdateret 

Anmeld

14. april 2011

Rebecca55

Miss BananaHammock skriver:

Hej Piger

Jeg sniger mig lige ind i jeres gruppe, da jeg tænker I er de bedste til at hjælpe 

Jeg er dog nervøs for at spørge, da jeg, hvis jeg får positive svar, måske kommer til at håbe for meget, men jeg må satse.. 

Jeg blev insemineret for en uge siden, så har testdag i næste uge. Jeg har haft "sidestik" siden inseminering. Sådan indvendige sidestik i underlivet og stik omkring ribbenene. Så har jeg kvalme når jeg er sulten og følsomme brystvoter. Ikke sådan hele brystet, men mere brystvorten. Det stikker når man rører ved dem. Og så har jeg idag da jeg var på arbejde og underviste på mit dansehold, svært ved at genneføre, da jeg fik stærkere sidestik.

Er der nogen der har haft det på samme måde? ALtså hvis jeg ikke er gravid, så tror jeg min krop skal til psykolog for så er den kuku! 

Ja, tror bare jeg griber ud i luften for at få nogle svar... 

Jeg blev selv insemineret og kan sagtens nikke genkendene til dine symtomer.... Men men men, som du selv siger kan kroppen spilde en et puds. Men lyder fuldstændig som da jeg selv var det igennem og venter i dag trillinger...He he. Så rigtig held og lykke til jer og håber du lige laver en opdatering når du ved hvad resultatet bliver.

Anmeld

14. april 2011

Miss BananaHammock

Rebecca55 skriver:

Jeg blev selv insemineret og kan sagtens nikke genkendene til dine symtomer.... Men men men, som du selv siger kan kroppen spilde en et puds. Men lyder fuldstændig som da jeg selv var det igennem og venter i dag trillinger...He he. Så rigtig held og lykke til jer og håber du lige laver en opdatering når du ved hvad resultatet bliver.

Ihh håber håber håber :0)Har dog idag fået med mens lignende smerter i læn og omkring skambenet. :0/

Anmeld

14. april 2011

Ludo

Åhh hvor er det spændende og det lyder præcis som mine første tegn som også startede en uge efter ægoplægning så er sikker på at den er positiv søde jeg havde også så ondt i brysterne det føltes som om der var sodavand i dem sådan som det prikkede og stikkede og føltes meget tunge om aftenen.

Syntes det er så dejligt for dig.

Anmeld

14. april 2011

Sofia

Jeg fik også følsomme brystvorter og havde sidestik, kan dog ikke huske om det kom før jeg testede positivt, men tror godt det kan være et tegn

Anmeld

15. april 2011

Rebecca55

Ihh håber håber håber :0)Har dog idag fået med mens lignende smerter i læn og omkring skambenet. :0/

Jeg havde også hele tiden følelsen af at min mens. var på vej, for fik også mins. lign. symtomer...

Håber så meget for jer det er lykkedes...

Anmeld

15. april 2011

NoName

Hej Piger

Jeg sniger mig lige ind i jeres gruppe, da jeg tænker I er de bedste til at hjælpe 

Jeg er dog nervøs for at spørge, da jeg, hvis jeg får positive svar, måske kommer til at håbe for meget, men jeg må satse.. 

Jeg blev insemineret for en uge siden, så har testdag i næste uge. Jeg har haft "sidestik" siden inseminering. Sådan indvendige sidestik i underlivet og stik omkring ribbenene. Så har jeg kvalme når jeg er sulten og følsomme brystvoter. Ikke sådan hele brystet, men mere brystvorten. Det stikker når man rører ved dem. Og så har jeg idag da jeg var på arbejde og underviste på mit dansehold, svært ved at genneføre, da jeg fik stærkere sidestik.

Er der nogen der har haft det på samme måde? ALtså hvis jeg ikke er gravid, så tror jeg min krop skal til psykolog for så er den kuku! 

Ja, tror bare jeg griber ud i luften for at få nogle svar... 

Uhhh jeg får helt sommerfugle i mavsen når jeg ser en ny tråd fra dig Nena...

Det er vildt spændende altså .

Men altså, jeg havde ikke rigtig nogen symptomer som sådan, ud over mens smerter så jeg rendte på toilettet 126 gange i løbet af en arbejdsdag fordi jeg troede at nu kom mens men næææ nej, og dagen efter stod jeg med positiv test. ikke fordi jeg skal sætte noget i hovedet på dig, men jeg HÅBER sådan for jer at der snart kommer en lille spire ud af jeres laaaange kamp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.