Bedrag - og hurtige bedømmelser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2008

Anonym trådstarter

Jeg skal barelige have lidt luft og veje situationen. For ligesom at se om det bare er migderer galt på den....

Nu lever jeg i et forhold, hvor min anden halvdel, åbentbart ikke altid er til at stole på...

Der foregår en del chat via msn, hvor ikke altid det helt rigtige billede bliver malet - snarere en 180 graders version af det der fortælles herhjemme.

Det føder naturligvis en hel del online sympati forpågældende, for tænk da at være sammen med sådan en klamphugger - og en hel del andre tillægsordaf den grimme skuffe...

Ved middagsbordet, bliver der dog altid lagt fællesplaner for både det ene og det andet...hvorfor dog dette, når man sider og sviner sin anden halvdel til på nettet....

Dette afsted kommer naturligvis også en del responser, fra "net-vennerne"...i særdeles hed fra een som udover at have mødt undertegnede een eneste gang og det kun i ganske få timer, aldrig har tilbragt tid sammen med mig igen... men der for har denne nogen meget travlt med at dømme mig.... som noget nær det værste der er sket min anden halvdel... grundlaget der er blevet brugt til at baserere disse "domsafsigelser" er som tidligere nævnt de halve sandheder og andet godt fra skidtposen som min bedre halvdel har suppleret via msn...

Nu spørger jeg så ud i dette fora, hvad er det for mekanisker, der kan få en person til i den grad at leve et dobbeltliv... at sidde og føre en samtale med een person og give udtryk for ét.... mens man med den anden hånd spreder den ene giftighed efter den anden via nettet... og bliver bekræftet i disse giftigheder....

Bare en tanke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

Siber

jeg tænker bare, hvorfor leve sammen med sådan en person!

Det kunne jeg ikke! Det lyder jo til at der leves på en stor løgn!

Så dog at få pakket!

Knus Siber

Anmeld

25. oktober 2008

Anonym trådstarter

Siber skriver:

jeg tænker bare, hvorfor leve sammen med sådan en person!

Det kunne jeg ikke! Det lyder jo til at der leves på en stor løgn!

Så dog at få pakket!

Knus Siber

Tak for input..... måske skal jeg bare tage mig sammen og sige tak for nu.... og så må vi løse "børne-situationen" bedst som vi kan.....

Anmeld

25. oktober 2008

fam.4xc

Anonym skriver:

Tak for input..... måske skal jeg bare tage mig sammen og sige tak for nu.... og så må vi løse "børne-situationen" bedst som vi kan.....

ja med mindre det er sådan du fortsat vil leve - men helt ærligt kan køre jo dobbeltspil og du ser bare på.... holder det??

Anmeld

25. oktober 2008

Siber

Anonym skriver:

ja jeg ved godt det er svært når der er børn i klemme, men altså de kan jo mærke hvis du ikke er glad, og går rundt og er usikker, bange for at få "kniven" i ryggen.

jeg ville nok konfrontere først og høre baggrunden, men nej du er da for god til at leve med en der lever et dobbelt liv!

pas på dig selv
Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.