Jeg skal barelige have lidt luft og veje situationen. For ligesom at se om det bare er migderer galt på den....
Nu lever jeg i et forhold, hvor min anden halvdel, åbentbart ikke altid er til at stole på...
Der foregår en del chat via msn, hvor ikke altid det helt rigtige billede bliver malet - snarere en 180 graders version af det der fortælles herhjemme.
Det føder naturligvis en hel del online sympati forpågældende, for tænk da at være sammen med sådan en klamphugger - og en hel del andre tillægsordaf den grimme skuffe...
Ved middagsbordet, bliver der dog altid lagt fællesplaner for både det ene og det andet...hvorfor dog dette, når man sider og sviner sin anden halvdel til på nettet....
Dette afsted kommer naturligvis også en del responser, fra "net-vennerne"...i særdeles hed fra een som udover at have mødt undertegnede een eneste gang og det kun i ganske få timer, aldrig har tilbragt tid sammen med mig igen... men der for har denne nogen meget travlt med at dømme mig.... som noget nær det værste der er sket min anden halvdel... grundlaget der er blevet brugt til at baserere disse "domsafsigelser" er som tidligere nævnt de halve sandheder og andet godt fra skidtposen som min bedre halvdel har suppleret via msn...
Nu spørger jeg så ud i dette fora, hvad er det for mekanisker, der kan få en person til i den grad at leve et dobbeltliv... at sidde og føre en samtale med een person og give udtryk for ét.... mens man med den anden hånd spreder den ene giftighed efter den anden via nettet... og bliver bekræftet i disse giftigheder....
Bare en tanke....
Anmeld