Kæmpe kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Dot D

Anne G skriver:

Det er da altid sjovt med lidt udfordring  Den er da blevet rigtig god, er imponeret over hvordan du har kunne lave den..  

Tak, ja jeg elsker også udfordringer, men lige denne endte ikke helt, som jeg kunne have ønsket. Men jeg gjorde mit bedste, og ved noget mere til en anden gang, jeg måske skal lave noget lignende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Snefnug1984

Hihihi hvor er den bare god Dot Ligner noget af en udfordring, som du sagde

Anmeld

14. april 2011

Polkaprik

Uhhhh godt det ikke er mig der skulle lave den! 

Når man har prøvet det her kagesjov kan man især sætte pris på hvor svær den må have været at lave. Well done Dot!

Anmeld

14. april 2011

Dot D

Snefnug1984 skriver:

Hihihi hvor er den bare god Dot Ligner noget af en udfordring, som du sagde

Tak Jane, og den VAR en udfordring

Anmeld

14. april 2011

Dot D

Polkaprik skriver:

Uhhhh godt det ikke er mig der skulle lave den! 

Når man har prøvet det her kagesjov kan man især sætte pris på hvor svær den må have været at lave. Well done Dot!

Tak for det Michelle Den var lidt "en sej nød at knække", hi hi

Anmeld

14. april 2011

ZamanogDania

Hvor er den sej og "kedelig". Men fandme godt gået. Tag hatten af for dig. Den er rigtig godt lavede. Det må hav taget lang tid

Anmeld

14. april 2011

Nemesis

woow! 

Det kan godt være den ikke er farverig og med figurer, men jeg er HELT sikker på det har været lige så tidskrævende og ret svært at få den til at lige proppen.

Synes du har klaret opgaven rigtig flot.

Sisse

Anmeld

14. april 2011

Dot D

ZamanogDania skriver:

Hvor er den sej og "kedelig". Men fandme godt gået. Tag hatten af for dig. Den er rigtig godt lavede. Det må hav taget lang tid

Ja, den tog noget tid at lave og den er jo lidt kedelig "kun" i sort, men måtte jo følge proppen, hi hi

Anmeld

14. april 2011

Dot D

ladydan1 skriver:

woow! 

Det kan godt være den ikke er farverig og med figurer, men jeg er HELT sikker på det har været lige så tidskrævende og ret svært at få den til at lige proppen.

Synes du har klaret opgaven rigtig flot.

Sisse

Mange tak Sisse, den tog vel med bagning, opsmøring og pyntning mellem 7 og 8 timer egentligt lidt vildt, når jeg tænker over det

Anmeld

14. april 2011

ZamanogDania

Dot D skriver:

Ja, den tog noget tid at lave og den er jo lidt kedelig "kun" i sort, men måtte jo følge proppen, hi hi

Kan jeg godt forstår. Men godt gået. Hvordan kunne du får fondanten til at være så sort?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.