Foto på lærred-julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. oktober 2008

tinasmor

Stumpen: Du havde ret, jeg tror jeg måtte have skrevet forkert adr.
Denne skulle virke:

http://www.123hjemmeside.dk/foto-paa-laerred

Jeg var i hvertfald rigtig glade for mine. Jeg synes det var så billigt til kun et par hundrede kr. med fri levering så jeg har også lige bestilt af pigen til bedsteforældrene også :-)

Overvejer faktisk også at bestille et til min veninde også. De har barnedåb om et par uger og de har 3 unger så hun har bare alt. Har nemlig et digitalfoto fra han var et par uger gl. hvor han bare er SÅ sød, så vil jeg få det lavet i sort/hvid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

Stumpen

Det ville jeg gøre, for det er en rigtig dejlig og personlig gave at få..
Som jeg selv ville blive rigtig rørt over at få..
Anja..

Anmeld

25. oktober 2008

Becks

Super idé... Jeg har lige nu bestilt én til min mor med min nevø og jeg på, og én til min søster og svoger med det samme billede på... Det bliver så en fælles gave fra min nevø og jeg... og så har jeg bestilt én til min veninde med min gudsøn på... Så er 3 af julegaverne klaret :-)

Anmeld

25. oktober 2008

Lulle25

Tror også vi vil benytte os af denne super ide, det ser bare godt udNu skal jeg så bare finde et passende billede

Anmeld

25. oktober 2008

A.

åh super ide det skal vi helt sikkert ha´

Anmeld

25. oktober 2008

JemKem

Jeg har selv fået lavet et lærredsfoto et andet sted, men de kunne ikke montere på svæveramme/træramme... Er der nogen som kender et sted omkring Ribe som kan sætte et lærredsfoto på en træramme?

Anmeld

25. oktober 2008

twinboys

Jepper jeg skal også have et... spørger hende lige om hun evt. vil give os noget rabat til os tøsere på baby.dk

Majbritt

Anmeld

26. oktober 2008

MorCamilla

Det var jo en rigtig go ide til julegave.... 60.png Måske man skulle overveje det...

Anmeld

26. oktober 2008

tinasmor

JemKem:
Men går billedet ikke med rundt om rammen? På billederne som vi fik, var det ikke nødvendigt med ramme rundt om, fordi lærred ligesom var trukket med rundt om. Der ser ret fedt ud, da det bliver en slags 3 dimensionalt (hvis du forstår hvad jeg mener)
Men ellers så jeg, at Føtex havde nogle svæverammer for et par uger siden på tilbud som passede til sådan nogle lærreder. De var i sorte.

Anmeld

27. oktober 2008

JemKem

tinasmor skriver:

JemKem:
Men går billedet ikke med rundt om rammen? På billederne som vi fik, var det ikke nødvendigt med ramme rundt om, fordi lærred ligesom var trukket med rundt om. Der ser ret fedt ud, da det bliver en slags 3 dimensionalt (hvis du forstår hvad jeg mener)
Men ellers så jeg, at Føtex havde nogle svæverammer for et par uger siden på tilbud som passede til sådan nogle lærreder. De var i sorte.

Jo billedet skal gå rundt om trærammen som man ser på billedet på den hjemmeside, men jeg har fået lavet mit lærredsfoto hos en trykker og de monterede ikke på trærammer Så jeg må skaffe en anden der kan gøre det. Jeg har købt rammen til at have uden om, men det er helt sikkert også flot uden. Til stuen vil jeg have svæveramme om, men i soveværelset vil jeg have et uden ramme omkring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.