hjælp til "tag-med-hjem" pynt til dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.991 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. april 2011

anmaj

min første søn fik jeg lavet hæklede sutter til at ligge ved hver gæst, til dem der havde lyst til at få et minde derfra.

Men Men Men, hvad skal jeg lave til min anden søns dåb? jeg er lidt på herrens mark og overvejer bare at genbruge ideen, men synes alligevel det ville være ærgerligt.

nogen der har nogle ideer til nem og sød pynt til drenge dåb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Nadia&Daniel

Hvad med rangler??? eller sutten igen, bare en anden farve

Anmeld

13. april 2011

Lou87

Jeg havde lilla (havde lilla tema) træhjerter med navn og dato for dåb på den ene side og en krone på den anden side..
Ligeledes havde jeg tændstiksæsker med billede af hende på den ene side og navn og dato for dåb på den anden..

Anmeld

15. april 2011

anmaj

Nadia&Daniel skriver:

Hvad med rangler??? eller sutten igen, bare en anden farve

har også overvejet bare at få sutten lavet igen.. men kunne godt tænke mig et "nyt" tema..

farverne er nemlig de samme.....

men rangle? er det de plastik nogle du tænker på?

jeg kunne godt tænke mig de var hjemmelavede på en eller anden måde...

Nogle der har et fif???

Anmeld

15. april 2011

Nadia&Daniel

anmaj skriver:

har også overvejet bare at få sutten lavet igen.. men kunne godt tænke mig et "nyt" tema..

farverne er nemlig de samme.....

men rangle? er det de plastik nogle du tænker på?

jeg kunne godt tænke mig de var hjemmelavede på en eller anden måde...

Nogle der har et fif???

Kan man ikke hækle rangler?? nogle flade nogle..

Anmeld

3. maj 2011

anmaj

prøver lige at oppe den her lidt.. i håb om at der er nogen der har nogle gode og sjove ideer jeg kan lave selv.. til min søn..

Anmeld

3. maj 2011

NinaNymannMadsen

har været til dåb en gang hvor der var en der havde hæklet navneskildte til gæsterne og dato på dåb og så sat det rundt om en tændstiksæske. så det lignede små bøger.

Anmeld

3. maj 2011

anmaj

Astasmor skriver:

har været til dåb en gang hvor der var en der havde hæklet navneskildte til gæsterne og dato på dåb og så sat det rundt om en tændstiksæske. så det lignede små bøger.

rigtig sød idé... men kan ikke hækle selv, så det bliver nok lidtfor stor en opgave for mig at give videre.. men måske hvis jeg broderer??

Anmeld

3. maj 2011

NinaNymannMadsen

anmaj skriver:

rigtig sød idé... men kan ikke hækle selv, så det bliver nok lidtfor stor en opgave for mig at give videre.. men måske hvis jeg broderer??

ja det kan man jo også gøre. tror kun det er fantasien der sætter grænser for hvordan man laver dem.

Anmeld

3. maj 2011

GitteC78

Til Daniel´s barnedåb d 9 januar 2011, lavede min svigermor små drenge, lavet af perler. Jeg har lige vedhæftet et billede, så du kan se hvordan de så ud... De er faktisk rigtigt søde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.