Sex...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Anonym trådstarter

Nu har mig og kæresten prøvet et par gange og have sex, men når han vil... ja, stikke den op er det som om der kommer en mur der nede. Han kan bare ikke få den ind. Når han bruger fingrene er der ikke noget.

Er i uge 37+3.

Andre som har oplevet dette eller har nogen gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Sitrani

Hmmm.. jeg er 28+4, og har slet ikke oplevet noget lignende... kan det måske være noget psykisk fra din side af? Jeg tænker, man kan jo godt blokere psykisk, som udviser sig fysisk, uden egentlig at ville det, fordi du måske tænker på barnet eller et eller andet...? Bare en tanke...

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Hmmm.. jeg er 28+4, og har slet ikke oplevet noget lignende... kan det måske være noget psykisk fra din side af? Jeg tænker, man kan jo godt blokere psykisk, som udviser sig fysisk, uden egentlig at ville det, fordi du måske tænker på barnet eller et eller andet...? Bare en tanke...

Hmm.. Sådan har jeg slet ikke set på det. Syntes nemlig efter noget tid i graviditeten da jeg begyndte at mærke barnet, at det var lidt underligt at have sex. Og vi havde det ikke i laaangtid. Men nu tænker jeg ikke over det og vil faktisk gerne have sex, men det kan være at der stadig er lidt i mig som føler det er underligt?

Men tusind tak for svaret! Det satte lidt tanker igang

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Hmm.. Sådan har jeg slet ikke set på det. Syntes nemlig efter noget tid i graviditeten da jeg begyndte at mærke barnet, at det var lidt underligt at have sex. Og vi havde det ikke i laaangtid. Men nu tænker jeg ikke over det og vil faktisk gerne have sex, men det kan være at der stadig er lidt i mig som føler det er underligt?

Men tusind tak for svaret! Det satte lidt tanker igang

Det var så lidt.... Jeg kender det lidt selv, fordi den dtore mave bare er lidt i fokus... og man ikke rigtig kan undgå at være lidt besværet af det... både på den ene og den anden måde

Anmeld

13. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Nu har mig og kæresten prøvet et par gange og have sex, men når han vil... ja, stikke den op er det som om der kommer en mur der nede. Han kan bare ikke få den ind. Når han bruger fingrene er der ikke noget.

Er i uge 37+3.

Andre som har oplevet dette eller har nogen gode råd??

Måske fordi du er en smule tør. og du siger når HAN vil? Måske burde i prøve når DU vil, så bliver det nok en smule lettere

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Måske fordi du er en smule tør. og du siger når HAN vil? Måske burde i prøve når DU vil, så bliver det nok en smule lettere

Ups, det var ikke ment på den måde . Det var ment som når vi havde kælet lidt og den skulle op. Hvis du forstår . Beklager misforståelsen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.