"Speciele titler"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Williams'Mor

Hej med jer derude!!

Sikke jeg får brugt debatten godt og grundigt for tiden!! DEJLIGT!
- Mig & Min kære søster snakkede om fødsel, barnedåb osv osv osv osv idag. Jeg har allerede valgt at hun skal være gudmor. Dette syntes jeg er en kæmpe ting og min søster har altid været min et og alt!
TIl fader har jeg valgt at min bror & min far skal være en af de 3 fadere! Så er der "den som klipper navlestrengen". Min mor & søster skal med til fødsel.
Min søster sagde at det kunne nu være fint hvis hun fik lov til det, men jeg havde nu egentlig allerede lidt tænkt over det. Jeg syntes min dejlige mor skulle ha' æren!!
Der er IKKE en gang, hvor hun ikke har tager med mig til jordmoder, stået op klokken 5:30, 6:00 osv pga. en tidlig tid ved jordmoder! Hun har været dert sååååå meget gennem hele graviditeten at det er utroligt! Faderen har jo slet ikke været med til noget (AF EGET VALG!) Så hun har virkelig bare hjulpet mig så meget! Så jeg syntes at titlen som "den der klipper navlestrengen" skal gives til hende!!
Er det meget unfair af mig at sige til min søster at det altså skal være vores mor? Hvad syntes i? Knuuus herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Nadia&Daniel

Jeg synes det er en smuk tanke at give din mor den..

Anmeld

13. april 2011

Williams'Mor

Nadia&Daniel skriver:

Jeg synes det er en smuk tanke at give din mor den..

Det syntes jeg nemlig også. ISÆR nu hvor hun har gjort så meget for mig OG william. Er der noget vi har manglet har hun (& selvfølgelig også min far) ALTID været der til at hjælpe! Hvis jeg har været alene om noget har hun altid ville tage med mig eller støtte mig. Jeg kan bare ikke takke hende noK!!

Anmeld

13. april 2011

Leneur

Altså den ene af mine søstre er gudmor til min datter men hun ville ikke klippe navlestrengen selvom hun fik det tilbudt, så det gjorde min anden søster. Synes da helt sikkert at det er dit valg, så fortæl du blot din søster at du synes din mor skal gøre det og hvis hun bliver lidt tvær over det, ja så fortæl hvorfor, så tror jeg også sagtens at din søster ville kunne forstå det

Anmeld

13. april 2011

Nadia&Daniel

Williams'Mor skriver:

Det syntes jeg nemlig også. ISÆR nu hvor hun har gjort så meget for mig OG william. Er der noget vi har manglet har hun (& selvfølgelig også min far) ALTID været der til at hjælpe! Hvis jeg har været alene om noget har hun altid ville tage med mig eller støtte mig. Jeg kan bare ikke takke hende noK!!

Det vil også være specialt for din søn (selvom han måske ikke vil indrømme det senere i livet) - at det var hans mormor som gjorde det.

Anmeld

13. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Jeg synes det er super smuk måde at sige "tak" for opbakning og støtte igennem grviditeten... så jeg synes det er super flot, og hvor bliver hun stolt når hun har gjort det...

knuz

Anmeld

13. april 2011

Rosa

Som udgangspunkt mener jeg ikke at man har ret til at blive "sur" over noget som helst når man ikke er forælder til barnet. Så skal man i stedet være hamrendes taknemlig for alt det man FÅR lov til at være med i! Så det kan hun slet ikke tillade sig at blive sur over - hun skal være stolt og beæret over at komme med til fødslen! 

Anmeld

13. april 2011

Williams'Mor

Lige et ekstra Spørgsmål:
Forstil je at jeres far & mor virkelig bare havde været der for en hele vejen igennem. Havde gjulpet med ALT. Med ting, tøj, kørsel til diverse ting osv osv osv. Jeres Søster har også givet jer en masse ting, som i kan låne så lang tid i nu vil. Hun giver gode tip, men ikke rigtig mere! Stor hjælp, men hun har jo også sine egen 2 små piger at tage sig af!! ) Og storebror har været meget støttene, men ikke rigtig andet. )

Hvilke titler havde i givet hvem?
Fadere, gudmor/gudfar, den der klipper navlestrengen & dem der skal med til fødsel!

Anmeld

13. april 2011

Williams'Mor

Rosa skriver:

Som udgangspunkt mener jeg ikke at man har ret til at blive "sur" over noget som helst når man ikke er forælder til barnet. Så skal man i stedet være hamrendes taknemlig for alt det man FÅR lov til at være med i! Så det kan hun slet ikke tillade sig at blive sur over - hun skal være stolt og beæret over at komme med til fødslen! 

Tror slet ikke hun bliver sur, jeg vil helst vare ikke såre nogle. Hehe) Jeg regner også med at det bliver lillemor der klippet Navlestrengen.

Anmeld

13. april 2011

Williams'Mor

Oliver&Troia <3 skriver:

Jeg synes det er super smuk måde at sige "tak" for opbakning og støtte igennem grviditeten... så jeg synes det er super flot, og hvor bliver hun stolt når hun har gjort det...

knuz

Præcis, det ville også betyde meget for mig at ville kunne vise at jeg virkelig værdsætter det hun har gjort & at hun skal være med til de store ting også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.