HSG imorgen i Nyborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. april 2011

malenemusen

Uhhh jeg skal til nyborg sygehus imorgen og skal have lavet en HSG - kontrastvæske skal skylles igennem mine ægledere mens der tages røngten billeder  uhh jeg er bare M O N S T E R nervøs.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Putomanen

Jeg tror ikke du skal være så nervøs.

Der er selvfølgelig forskelligt hvordan det opleves, men jeg vil beskrive det som lidt slemme menstruationssmerter, men værre var det ikke for mig.

Jeg håber og  for, at det går godt! 

Anmeld

13. april 2011

AnneH

Vil bare lige ønske dig held og lykke

Anmeld

13. april 2011

Kruse90

Det skal nok gå, men jeg havde også været nervøs, men tror det er pga. det er noget man ikke har prøvet før.

Held og lykke Og kom med en opdatering

Anmeld

14. april 2011

malenemusen

Så er HSG'en overstået - og FØJ hvor en dum oplevelse

Jeg var mega nervøs og det gjorde selvfølgelig at jeg spændte ekstra meget. Det gjorde det heller ikke bedre at lægen ikke ville høre på mig, da jeg fortalte hende at de andre plejer at have svært ved at indføre det store "andenæb" og derfor plejer at tage et lille et.

Niks, det store skulle ind - AV FOR HELVEDE, det kostede lige en tudetur der midt på briksen, og det eneste lægen havde at sige til det: " Er du altid så sippet hernede"..... ARGH, jeg kunne have sparket hende

Nu er det heldigvis overstået, og håber på jeg aldrig skal igennem sådan en oplevelse igen. Heldigvis var resultatet godt, der var ok gennemstrømning i begge æggeledere, så det var heller ikke der vi skulle finde årsagen til vores barnløshed.

Anmeld

14. april 2011

Lisbeth1985

malenemusen skriver:

Jeg var mega nervøs og det gjorde selvfølgelig at jeg spændte ekstra meget. Det gjorde det heller ikke bedre at lægen ikke ville høre på mig, da jeg fortalte hende at de andre plejer at have svært ved at indføre det store "andenæb" og derfor plejer at tage et lille et.

Niks, det store skulle ind - AV FOR HELVEDE, det kostede lige en tudetur der midt på briksen, og det eneste lægen havde at sige til det: " Er du altid så sippet hernede"..... ARGH, jeg kunne have sparket hende

Nu er det heldigvis overstået, og håber på jeg aldrig skal igennem sådan en oplevelse igen. Heldigvis var resultatet godt, der var ok gennemstrømning i begge æggeledere, så det var heller ikke der vi skulle finde årsagen til vores barnløshed.

Det er da træls, at oplevelsen var dårlig Nogle læger burde få sig lidt mere situationsfornemmelse...

Men det vigtigste er jo resultatet: TILLYKKE

Anmeld

14. april 2011

Kruse90

Tillykke med resultatet.
Øj en du læge. Det kan hun sgu da ikke være bekendt!
Håber du er okay

NOgle læger burde skifte erhverv

Anmeld

14. april 2011

ønskebørn74

Nogle læger der har med understellet at gøre, burde skifte job... Og underligt nok er det oftest kvinder der er sådan...

Godt det er overstået sødeste!!! Og held og lykke fremover!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.