menses??? hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Novbaby

hej de damer

Hvornår fik i jeres mens efter i havde født???

Det er nu næsten 6 måneder siden jeg har født, og har ikke set skyggen af min mens? det er da ikke helt normalt, er det ??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Maise86

Jeg fik først min 9 mdr efter fødslen. Hvis du ammer kan det sagtens være derfor :-)

Anmeld

13. april 2011

LRJ

Novbaby skriver:

hej de damer

Hvornår fik i jeres mens efter i havde født???

Det er nu næsten 6 måneder siden jeg har født, og har ikke set skyggen af min mens? det er da ikke helt normalt, er det ??

knus

ammer du ? ved mig gik der 5,5 månede inden jeg fik den igen, og havde lige været ved Gyn nogle dage før og fået af vide at nogle kvinder først før mens over et år efter de har født

Anmeld

13. april 2011

Novbaby

Maise86 skriver:

Jeg fik først min 9 mdr efter fødslen. Hvis du ammer kan det sagtens være derfor :-)

Nej jeg ammer slet ikke... er lidt nervøs..

Da du fik din mens, var det så meget slemt? har nemlig hørt at man kan risikere at bløde i mange måneder når så først at man får det..?

Anmeld

13. april 2011

Novbaby

Lone H. skriver:

ammer du ? ved mig gik der 5,5 månede inden jeg fik den igen, og havde lige været ved Gyn nogle dage før og fået af vide at nogle kvinder først før mens over et år efter de har født

Hold da helt op, et helt år?  hvor vildt..

Jeg ammede kun de første 14 dage, så det kan ikke være derfor.. bliver da bare lidt nervøs for at jeg fejler et eller andet

Anmeld

13. april 2011

Novbaby

Lone H. skriver:

- Og tillykke med din datter i onsdags  fik lige se at, hun havde fødselsdag

Anmeld

13. april 2011

LRJ

Novbaby skriver:

Hold da helt op, et helt år?  hvor vildt..

Jeg ammede kun de første 14 dage, så det kan ikke være derfor.. bliver da bare lidt nervøs for at jeg fejler et eller andet

søndags og tak

jeg sys os det var vildt du fejler intet, har noget familie der ikke ammede og hun fik det først da hendes barn var 8 mdr

Anmeld

13. april 2011

Maja_4000

5 uger efter mit pks :b Ammer ikke

Anmeld

13. april 2011

regalprime

Har lige fået mens for 1 gang siden. Og Sissel er nu 8 mdr

Anmeld

14. april 2011

Novbaby

Lone H. skriver:

søndags og tak

jeg sys os det var vildt du fejler intet, har noget familie der ikke ammede og hun fik det først da hendes barn var 8 mdr

Hihi det må du undskylde, skrev forkert

..Okay, dejligt at vide at det ikke er mig der er helt unormal! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.