træt, fryser utilpas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg er idag 33+0 ..

har haft en træls nat med ondt i underlivet og lænden.. da vækkeuret ringer imorges kan jeg bare mærke en kæmpe træthed og kvalme.. beslutter mig for at tag en dag hjemme og lytte til min krop.

jeg sover videre fra 6.00 til 12.00 ca .. var dog stadig lidt utilpas da jeg vågnet, tog lidt at spise, og fald så i søvn i en lille halv time mere..

vågnet så op og gik ud og gik en tur med hunden og tager så noget at spise og en dunk vand, nu sidder jeg her er stadig utilpas med hovedepine , små fryser, lidt svimmel få øjne og træææt..

var ved lægen i mandags, urin fin, blodtryk 80/53 og god hjertelyd ..

ville i være bekymret eller tror i bare jeg er ved at blive lidt syg? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Stiner

Synes lige jeg ville kommentere, da ingen andre har gjort det!

Du har haft en dårlig nat - det kan man godt få det skidt af - træthed, kvalme og svimmelhed! Synes at det er meget fornuftigt, at du blev hjemme og passede på dig selv! Man KAN jo også godt blive syg, når man er gravid og det kan da godt lyde sådan.

Men hold lige lidt øje med ondt i underlivet og lænden! Har du det stadig sådan?Hvis det udvikler sig, ville jeg kontakte en læge eller fødegang...bare for en sikkerheds skyld!

Og pas så godt på dig selv!

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Stiner skriver:

Synes lige jeg ville kommentere, da ingen andre har gjort det!

Du har haft en dårlig nat - det kan man godt få det skidt af - træthed, kvalme og svimmelhed! Synes at det er meget fornuftigt, at du blev hjemme og passede på dig selv! Man KAN jo også godt blive syg, når man er gravid og det kan da godt lyde sådan.

Men hold lige lidt øje med ondt i underlivet og lænden! Har du det stadig sådan?Hvis det udvikler sig, ville jeg kontakte en læge eller fødegang...bare for en sikkerheds skyld!

Og pas så godt på dig selv!

1000 tak fordi du ville kommenter mit indlæg .. skal nok holde øje med smerterne

Anmeld

13. april 2011

Stiner

Jamen selvfølgelig! Du skriver jo fordi du er i tvivl og trænger til at høre lidt fra andre.

Håber det går bedre - ellers snupper du en sygedag mere!

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Stiner skriver:

Jamen selvfølgelig! Du skriver jo fordi du er i tvivl og trænger til at høre lidt fra andre.

Håber det går bedre - ellers snupper du en sygedag mere!

ja det er rigtig det går nogen bedre ..

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Jeg havde gjort det samme som dig - blevet hjemme... hvis altså jeg lige havde et arbejde... hehe Men ja, som skrevet tidligere, så kontakt læge eller fødeafd. hvis smerterne bliver ved.... det kunne jo være den lille der bankede på dernede, man ved aldrig... held og lykke

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Jeg havde gjort det samme som dig - blevet hjemme... hvis altså jeg lige havde et arbejde... hehe Men ja, som skrevet tidligere, så kontakt læge eller fødeafd. hvis smerterne bliver ved.... det kunne jo være den lille der bankede på dernede, man ved aldrig... held og lykke

mange tak for dit råd - har snakket med fødegang ang mit lave blodtryk , men fik bare afvide at når jeg mærkede liv, sku jeg ikke være bekymret .. smerterne har jeg været afsted med 2gange, og de siger at det er fordi baby ligger godt nede i bækkenet og så selvfølgelig fordi baby vejr mere og mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.