ode/vigtige spørgsmål til 2 års samtalen hos lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Christina.78

Vi skal afsted på mandag og vil gerne have nogle ting parate allerede nu som jeg vil spørge om, så hvad synes I har været vigtige spg som kan bruges hos de fleste børn??

Vi har jo lidt vi følger op på grundet Cecilies fødsel mht vægt, motorik osv...men vil ikke gerne glemme spg, så kom frisk!§

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

JustAnotherName

Vi skal afsted på mandag og vil gerne have nogle ting parate allerede nu som jeg vil spørge om, så hvad synes I har været vigtige spg som kan bruges hos de fleste børn??

Vi har jo lidt vi følger op på grundet Cecilies fødsel mht vægt, motorik osv...men vil ikke gerne glemme spg, så kom frisk!§

Vi skal afsted til 2-års undersøgelsen om 4 uger.
Vi har ingen spørgsmål. Og hvis man ingen har, så er der jo nok ikke noget der er grund til at spørge til ....andet end dét som naturligt falder på tale, mens man er hos lægen.

Lægen vil spørge til, om barnet taler og har mange ord. Og så tjekker han/hun hist og her, hørelse og syn, mv.
Så blir barnet målt og vejet. Det er sådan cirka dét! Ikke noget særligt!

Anmeld

13. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har lige været afsted med Lina. Der blev lyttet på hende, kigget i øre, tjekket for skelen på øjene og hun blev målt/vejet. Så snakkede vi lidt om hendes AB og jordbærmærke - ellers ikke rigtig noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.