Meget tyndt udflåd eller fostervand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
victoria2008 skriver:

De plejer da at være villige til at stille ind til lægen, hvis man siger hvad det er.

Nu har jeg så ringet til lægen og han siger at så længe det ikke udvikler sig så skal jeg bare tage den med ro. Det kan være en væskeansamlig ved moderkagen som tømmer sig nu da jeg før har haft blødninger fordi moderkagen har lagt lidt nede ved livmoderåbningen.

Men hvis det selvfølgelig blive værre skal jeg kontakte vagtlægen. Hmm...ved ikke om jeg blev mere rolig af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Mor1012

Omsorgsgiver skriver:

Øv kan vente over en time før jeg kan ringe til vagtlægen  De åbner først kl. 16 Men jeg har ikke haft mere udflåd end det. Det var kun den ene gang....

jeg syntes ikke du skal vente en time til vagtlægen Åbner.. ring til fødegangen, det er der de er der for. ( selvom det først er fra uge 22? at det er fødegangen man skal ringe til )

Anmeld

13. april 2011

Mor1012

Omsorgsgiver skriver:

Nu har jeg så ringet til lægen og han siger at så længe det ikke udvikler sig så skal jeg bare tage den med ro. Det kan være en væskeansamlig ved moderkagen som tømmer sig nu da jeg før har haft blødninger fordi moderkagen har lagt lidt nede ved livmoderåbningen.

Men hvis det selvfølgelig blive værre skal jeg kontakte vagtlægen. Hmm...ved ikke om jeg blev mere rolig af det

okay , jeg syntes at Hvis du ikker er helt rolig så ring til fødegangen og sig du har talt med lægen men at du ikke føler dig rolig.

og fortæl hvad du har oplevet

Anmeld

13. april 2011

Mor1012

Omsorgsgiver skriver:

okay , jeg syntes at Hvis du ikker er helt rolig så ring til fødegangen og sig du har talt med lægen men at du ikke føler dig rolig.

og fortæl hvad du har oplevet

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

Omsorgsgiver skriver:

Hej kvinder!

Håber I kan hjælpe mig!

Jeg kunne her til formiddag mærke at der løb noget ud af mig og mine bukser og underbukser blev våde. Jeg havde nogle tynde mørkeblå bukser på så man kunne tydeligt se en våd plet.

Jeg går ud på toilettet og ser at der er en ordentlig sø på bukserne. Lidt mindre end en håndflade fyldte det vil jeg tro. Jeg tog noget toiletpapir og tørrede det men det var uden farve. Jeg havde ingen smerter overhovedet i forbindelse med det, men nu kan jeg ikke lade være med at blive nervøs for om det mon er fostervandet som var gået eller om det bare er meget tyndt udflåd som er nærmest som vand??

Jeg er 16+1 i dag.

Måske du har tisset, fordi baby trykker lidt på din blære 

Håber for guds skyld det ikke er din lille baby der er på vej når du kun er 16 uger henne !!!!!  Få det tjekket !!!! Ring til vagtlægen efter kl 16, så får du det hurtigste svar 

Anmeld

13. april 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Emilie2010 skriver:

jeg syntes ikke du skal vente en time til vagtlægen Åbner.. ring til fødegangen, det er der de er der for. ( selvom det først er fra uge 22? at det er fødegangen man skal ringe til )

Hmm..jeg har fået at vide at det først er fra uge 20 eller deromkring at jeg kan ringe til fødegangen... Så det kan jeg jo ikke nu eller kan jeg?

Anmeld

13. april 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
IsjaLuna skriver:

Håber for guds skyld det ikke er din lille baby der er på vej når du kun er 16 uger henne !!!!!  Få det tjekket !!!! Ring til vagtlægen efter kl 16, så får du det hurtigste svar 

Men det lugtede ikke af tis og det føltes heller ikke som om det kom fra urinrøret men fra selve skeden.

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

Omsorgsgiver skriver:

Men det lugtede ikke af tis og det føltes heller ikke som om det kom fra urinrøret men fra selve skeden.

Lov mig at du ringer, og håber ikke du er alene. 

Hvis du er sikker i din sag, så må det være det. 

Anmeld

13. april 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
IsjaLuna skriver:

Anmeld

13. april 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
IsjaLuna skriver:

Lov mig at du ringer, og håber ikke du er alene. 

Hvis du er sikker i din sag, så må det være det. 

Det kan godt være jeg ringer til vagtlægen selvom jeg har haft ringet til den vagthavende læge på mit lægehus. Jeg ville føle mig meget mere sikker hvis jeg blev scannet og kunne se at det hele var iorden og at det kun er udflåd hvilket jeg virkelig håber!!

Synes jeg er så uheldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.