Så er den sikker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

twinboys

Hurraaaaaaaaaaaaa stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

otlitrom

Tillykke!! Hvor fedt! Det er da også et rigtig højt tal! Er der mulighed for tvillinger?

Anmeld

13. april 2011

Lisbeth1985

Wimmie skriver:

Nu er der ingen tvivl, jeg er 110% sikkert gravid

Sygeplejersken der ringede sagde at mine tal var rigtig flotte (hvortil jeg svarerede "tal?") - de lå på over 800, så der var ingen tvivl.

Så nu er husbonden i fuld gang med at lave telefonopkald (som gættet kunne han slet ikke vente &nbsp

Hos mig tror jeg ikke rigtig at den er "feset ind" - der går nok lige et par dage endnu...

Men skønt at det nu er overstået, nu skal den bare blive hvor den er

TILLYKKE!!

Anmeld

13. april 2011

Wimmie

Tak skal I have

Som sagt så er det ikke helt trængt ind endnu - jeg sidder stadig lidt med en "nå, cool nok"følelse , men jeg fik at vide at er helt normalt når man har været igennem en så klinisk process som fertilitetsbehandling - og især når det hele er gået så hurtigt. Jeg er sikker på at det ændrer sig når vi kommer lidt længere hen, kommer til scanninger, kigger på baby-tøj osv.

Men ja, det er en stor lettelse at det er lykkes for os, for det var da også en ret hård omgang pga. overstimulering.

Om der er mulighed for tvillinger? Altså der blev jo kun sat 1 æg op, men chancen er der vel altid - både min mand og jeg har tvillinger i familien.

Anmeld

13. april 2011

Ludo

Stort tillykke

Anmeld

13. april 2011

Putomanen

Hvor er det dejligt at dine tests viste rigtigt  Tillykke med det, det må abre være fantastisk!!!

Anmeld

13. april 2011

Rockertand

Wimmie skriver:

Tillykke endnu engang.

Dit tal er rigtig flot højt (det kan sagtens konkurrere med en tvillingegraviditet, men det må tiden jo vise), så det tegner godt.

Weeeee, hvor er det dejligt for jer....

Anmeld

14. april 2011

Wimmie

Tak skal I have

Har hængt i telefonen og snakket med jublende forældre, søskende og veninder i dag - der er næsten ingen småbørn i min omgangskreds, så folk er jo helt oppe at køre.

Min storesøster har en datter på 5 år, men ellers ingen.

Glæder mig til at fortælle min mormor at hun skal være oldemor for 2. gang

Anmeld

14. april 2011

lukasmor

Kæmpe stort tillykke!!

Anmeld

14. april 2011

SussieThyssen

Wimmie skriver:

Nu er der ingen tvivl, jeg er 110% sikkert gravid

Sygeplejersken der ringede sagde at mine tal var rigtig flotte (hvortil jeg svarerede "tal?") - de lå på over 800, så der var ingen tvivl.

Så nu er husbonden i fuld gang med at lave telefonopkald (som gættet kunne han slet ikke vente &nbsp

Hos mig tror jeg ikke rigtig at den er "feset ind" - der går nok lige et par dage endnu...

Men skønt at det nu er overstået, nu skal den bare blive hvor den er

Tillykke, tillykke..og masser af
Og så alle de bedste ønsker for dig/jer og den lille spire.
Pas nu på dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.