Rollator

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Anonym trådstarter

Hej Alle

Jeg skal til 50 års fødselsdag, og vil gerne lave lidt spas med fødselaren, så jeg står og mangler en rollator jeg skal bruge til et "alderdomskit". Er der nogen der ligger inde med sådan en som de kunne tænke sig at komme af med til billige penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

otlitrom

Jeg ved de kan købes i bl.a. Harald Nyborg... men de koster ca 600 kr.. Har du kigget på dba.dk eller gul og gratis?

Anmeld

13. april 2011

JulieE

Jeg ville prøve at ringe til hjælpemiddel depotet i din kommune og høre om de evt har en kasseret, du kan købe billigt (en du kan fikse op rimelig let)

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg ved de kan købes i bl.a. Harald Nyborg... men de koster ca 600 kr.. Har du kigget på dba.dk eller gul og gratis?

Har også set en i harald nyborg, men syntes at det er lige i overkanten, der er desværre ikke nogen på dba eller guloggratis i nærheden af hvor jeg bor

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Jeg ville prøve at ringe til hjælpemiddel depotet i din kommune og høre om de evt har en kasseret, du kan købe billigt (en du kan fikse op rimelig let)

god ide, de må da have en masse aflagt, det gør jo ikke noget at den er gået lidt i stykker.

Anmeld

13. april 2011

JulieE

Anonym skriver:

god ide, de må da have en masse aflagt, det gør jo ikke noget at den er gået lidt i stykker.

Det er da helt sikkert et forsøg værd Håber du finder en...

Iøvrigt en super sjov idé til en 50 års fødselsdag!!!!

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Det er da helt sikkert et forsøg værd Håber du finder en...

Iøvrigt en super sjov idé til en 50 års fødselsdag!!!!

Håber også at det bliver godt, fødselaren plejer gerne selv at tage voldsomt gas på alle andre, så nu er det hans tur , håber godtnok at jeg kan få en lille rødme frem i hans ansigt, selvom det aldrig er sket før i de 20 år jeg har kende ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.