Erfaring med Reebok Easytone sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Sommersko

Overvejer et par Easytone sko fra Reebok, til alle de lange ture med barnevognen jeg snart skal på, og tænker, hvis de sko kan give lidt ekstra træning mens, er det jo bare fedt.

MEN er det bare spil fra galleriet med de sko, hjælper de overhovedet på noget som helst??

Hvad er jeres erfaring med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Den lykkelige

Uha følger lige med her.. jeg har præcis samme tanker  kunne jo være genialt hvis det kunne give lidt ekstra til gåturene med barnevognen

Anmeld

13. april 2011

sophiemy

har nogle tilsvarende sko. Man kan helt sikkert mærke sine muskler efter de første par lange ture i dem. Og de er rigtige behagelige at gå i. Men om det giver ekstra træning sådan i det lange løb tror jeg ærligt talt ikke

Anmeld

13. april 2011

Sommersko

Den lykkelige skriver:

Uha følger lige med her.. jeg har præcis samme tanker  kunne jo være genialt hvis det kunne give lidt ekstra til gåturene med barnevognen

Hehe, jamen det jo det jeg tænker. Hvis man kan slå  2 fluer med et smæk, vil du jo være at foretrække :-)

Anmeld

13. april 2011

Sommersko

madagaskar skriver:

har nogle tilsvarende sko. Man kan helt sikkert mærke sine muskler efter de første par lange ture i dem. Og de er rigtige behagelige at gå i. Men om det giver ekstra træning sådan i det lange løb tror jeg ærligt talt ikke

Tænker jo bare, at man vel bruger musklerne på en anderledes måde, end hvis man bare går i almindelige sko. Og er da også klar over de ikke kan erstatte rigtig træning, men lidt træning er vel bedre end ingenting, når man står med to små børn og derved ikke får tid til motionscenter, hehe :-9

Anmeld

13. april 2011

Lou87

Følger lige med her på tråden..
Har selv haft kigget på de sko, også til når jeg starter på arbejde igen - for jeg går meget..

Anmeld

13. april 2011

Livsmor

Har nogle, men de er ikke brugt så meget endnu pga vintervejret. Syntes at man kan mærke sine muskler, men om de hjælper.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.