Hannah fra De Unge Mødre.. Nogen der ved hvad der er sket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.222 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Bare mig..

Halløj..

Tænkte, om der måske var nogen af jer, der har set/hørt/læst et eller andet om det med Hannah og hendes pige?

Ér datteren blevet fjernet? Eller hvad er/skal der ske?

Jeg har så frygteligt ondt af Hannah, at det skære i mit hjerte, og nu må jeg bare vide det!

Jeg kan ikke huske hvad hun hedder herinde, for så kunne jeg jo evt bare spørge hende.. Men nu spørg jeg jer!?

herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Tropez

Nicolinesmor170510 skriver:

Halløj..

Tænkte, om der måske var nogen af jer, der har set/hørt/læst et eller andet om det med Hannah og hendes pige?

Ér datteren blevet fjernet? Eller hvad er/skal der ske?

Jeg har så frygteligt ondt af Hannah, at det skære i mit hjerte, og nu må jeg bare vide det!

Jeg kan ikke huske hvad hun hedder herinde, for så kunne jeg jo evt bare spørge hende.. Men nu spørg jeg jer!?

herfra!

Sidst jeg læste om hende på ekstrabladet fortalte hun at hun havde vundet kampen mod kommunen og får lov at beholde lillepigen

Anmeld

13. april 2011

4kløver

Ved at der er et tråd fra igår om det. Men nej hun tager kampen op og vinder

Anmeld

13. april 2011

MinNoah

Jeg ved ikke hvad der er sket med pigen..

MEN nøj hvor jeg synes det er SÅ forkert at kommunen er sådan efter dem... Selvfølgelig kan der være en masse os seere ikke ser på tv, men udfra hvad jeg har set ser jeg ingen grund til at pigen skal fjernes fra sin mor.

HUn er da en super glad pige, der altid har rent tøj på, Hannah leger da med hende, giver hende kærlighed osv. Det var noget med kommunen havde sagt Cecileya ikke var ren når hun blev afleveret i DP, ikke kom i bad hver dag osv. Altså hvis man fjerner et barn på det grundlag så er vi snart langt ude! Min søn kommer da heller ikk i bad hver dag, og kan da også godt risikere han kommer i dagpleje med en lille ypughurt plet på bukserne fra morgenmaden...

Og ja Max og Hannah har haft en del skænderier, og der har været lidt rod med flytten ind og ud, men altså MANGE forældrepar bliver da skilt! De bor i et udemærket pænt hjem.. og ja Hannah er ung og der er blevet filmet episoder hvor hun dummer sig, men gør vi allesammen ikke det??!
Der må virkelig ske noget slemt når kameraet er slukket siden kommunen overvejer at fjerne et lille barn fra sin mor!!!!

Tilgengæld kan jeg sagtens følge den skærpede opmærksomhed der er på Dea Louise og Rasmus.... My god et hjem de bor i! Og de har da INGEN forældreevner.... (hvad man lige umiddelbart kan tyde på tv)

Anmeld

13. april 2011

Bare mig..

Tropez skriver:

Sidst jeg læste om hende på ekstrabladet fortalte hun at hun havde vundet kampen mod kommunen og får lov at beholde lillepigen

Fedt fedt fedt!!!

Anmeld

13. april 2011

Bare mig..

4kløver skriver:

Jeg har ikke haft en computer ved mig i nogen dage nu, så jeg har ikke lige set det hele herinde Men fedt, der er jeg sgu glad for at hører.. Ved ddu evt hvad det er for en tråd?

Anmeld

13. april 2011

Bare mig..

4kløver skriver:

Jeg har ikke haft en computer ved mig i nogen dage nu, så jeg har ikke lige set det hele herinde Men fedt, der er jeg sgu glad for at hører.. Ved ddu evt hvad det er for en tråd?

Anmeld

13. april 2011

BabyMus

Der var en tråd om det den anden dag. Der er en bruger herinde (kan desværre ikke huske hvad hun hedder) men hun skrev i den anden tråd at hun er i familie med Hannah, og hendes datter bliver ikke fjernet.

Anmeld

13. april 2011

Bare mig..

MinNoah skriver:

Jeg ved ikke hvad der er sket med pigen..

MEN nøj hvor jeg synes det er SÅ forkert at kommunen er sådan efter dem... Selvfølgelig kan der være en masse os seere ikke ser på tv, men udfra hvad jeg har set ser jeg ingen grund til at pigen skal fjernes fra sin mor.

HUn er da en super glad pige, der altid har rent tøj på, Hannah leger da med hende, giver hende kærlighed osv. Det var noget med kommunen havde sagt Cecileya ikke var ren når hun blev afleveret i DP, ikke kom i bad hver dag osv. Altså hvis man fjerner et barn på det grundlag så er vi snart langt ude! Min søn kommer da heller ikk i bad hver dag, og kan da også godt risikere han kommer i dagpleje med en lille ypughurt plet på bukserne fra morgenmaden...

Og ja Max og Hannah har haft en del skænderier, og der har været lidt rod med flytten ind og ud, men altså MANGE forældrepar bliver da skilt! De bor i et udemærket pænt hjem.. og ja Hannah er ung og der er blevet filmet episoder hvor hun dummer sig, men gør vi allesammen ikke det??!
Der må virkelig ske noget slemt når kameraet er slukket siden kommunen overvejer at fjerne et lille barn fra sin mor!!!!

Tilgengæld kan jeg sagtens følge den skærpede opmærksomhed der er på Dea Louise og Rasmus.... My god et hjem de bor i! Og de har da INGEN forældreevner.... (hvad man lige umiddelbart kan tyde på tv)

Giver dig helt ret, og det er også derfor jeg spørg, for jeg synes det er så forkert.. - Ud fra det vi ser på tv..

Ja hun har dummet sig, som du også siger, men hallo, det gør vi alle.. Hun har lavet nogen store fejl (i mine øjne) men det er jo ved at være længe siden..Det hár hun bødet for i forhold til mødrehjemmet osv.. Nu må det stoppe..

Min datter kommer sgu heller ikke i bad hver dag, og idag er hun kommet afsted med nogen bukser med lidt slid på fra igår (hun kravler) men jeg gider sgu ikke vaske hver dag, og hun var jo ikke ellers beskidt..

Synes altså det er for grov det her med Hannah, igen, udfra det vi har set.. Men pigen ser da ikke ligefrem ud som om hun mistrives..

Anmeld

13. april 2011

4kløver

Nicolinesmor170510 skriver:

Kan ikke huske hvad det hedder men mon ikke at man bare kan skrive hendes navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.