Jeg ved ikke hvad der er sket med pigen..
MEN nøj hvor jeg synes det er SÅ forkert at kommunen er sådan efter dem... Selvfølgelig kan der være en masse os seere ikke ser på tv, men udfra hvad jeg har set ser jeg ingen grund til at pigen skal fjernes fra sin mor.
HUn er da en super glad pige, der altid har rent tøj på, Hannah leger da med hende, giver hende kærlighed osv. Det var noget med kommunen havde sagt Cecileya ikke var ren når hun blev afleveret i DP, ikke kom i bad hver dag osv. Altså hvis man fjerner et barn på det grundlag så er vi snart langt ude! Min søn kommer da heller ikk i bad hver dag, og kan da også godt risikere han kommer i dagpleje med en lille ypughurt plet på bukserne fra morgenmaden...
Og ja Max og Hannah har haft en del skænderier, og der har været lidt rod med flytten ind og ud, men altså MANGE forældrepar bliver da skilt! De bor i et udemærket pænt hjem.. og ja Hannah er ung og der er blevet filmet episoder hvor hun dummer sig, men gør vi allesammen ikke det??!
Der må virkelig ske noget slemt når kameraet er slukket siden kommunen overvejer at fjerne et lille barn fra sin mor!!!!
Tilgengæld kan jeg sagtens følge den skærpede opmærksomhed der er på Dea Louise og Rasmus.... My god et hjem de bor i! Og de har da INGEN forældreevner.... (hvad man lige umiddelbart kan tyde på tv)
Anmeld