Hej piger...
Ja, så nåede man uge 29 (28+4) i dag.. I går var kæresten og jeg til scanning.. Vi er til ekstra scanninger, da jeg tager blodfortyndende medicin, og de derfor holder lidt øje med bebsen.. Det er sådan lidt held i uheld, for det er jo hyggeligt at kigge ind til den lille én gang om måneden, og derfor også være sikker på, at den har det godt.. Men alligevel er det nedtur, at jeg har haft en blodprop og skal gå med støttestrømpe... Men sådan er det altså bare!
Scanningen gik fint, og fik at vide at h*n vejer lige knap 1200 gram..
Vores lille spir er blevet så stor.. Nu går det bare stærkt! Lægen sagde, at baby ligger 10% under gennemsnittet, men at det var helt normalt, og at man ikke kunne regne helt med de målinger de laver - så længe baby ikke ligger 20% under gennemsnittet, så var der intet at frygte.. Så det var vi glade for, selvom min kæreste liiige måtte spørge lidt ind til det alligevel - han kan godt være lidt nervøs, han er så sød, og ved at han bare vil vores baby det bedste! 
Det var så sjovt - h*n sparkede og rumsterede rundt derinde mens lægen scannede, og man kunne tydeligt se, at h*n lå og hyggede sig derinde, men at der helt sikkert er mindre plads end der nogensinde har været.. Bebsen ligger helt sammenkrøllet og putter... Iiiiih, hvor jeg dog glæder mig til, at blive mor!!! 
Det var egentlig bare en lille hygge-tråd, hvor jeg lige ville fortælle lidt om, hvad der foregår i mit liv 
Hilsen Sille, 28+4
Anmeld