Snøft :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2011

DLM

min søn er blevet syg   han har feber, vil ikke spise eller drikke har kastet op og hoster som en gal og raller når han trækker vejret øv øv øv han bliver 10 måneder her den 20. stakkels lille nus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

2721

Årh... Lille pus dog
God bedring til ham

Anmeld

13. april 2011

DLM

Årh... Lille pus dog
God bedring til ham

tak vi skal til lægen nu her så må vi se hvad han siger

Anmeld

13. april 2011

Kindfed

Jeg står midt i præcis det samme. Har måttet tage en barnets første sygedag på min tredje dag tilbage på arbejdet! Det er så synd for dem, de små  Jeg har ledt og ledt efter et mirakelmiddel eller mirakelmad, men intet hjælper.

Anmeld

13. april 2011

Gaia

råd: bland 1/2 l vand med en 1/2 teske salt og lad det opløse. Bland derefter lidt sammen med saftevand evt. fortynd med lidt alm. vand. Derefter skal du bruge en sprøjte, hvor du suger lidt af væsken op og giver din dreng. Han skal have lige så mange ml som hans vægt. feks. vejer han 8 kg skal han have 8 ml. hver 5 min i 4 timer. eller vhor meget du nu synes der nødvendigt.

Blandingen du giver ham er ligesom den væske de vil få på sygehuset (pedialyte). Den er med til at opretholde væske, salt og sukkerbalancen. PÅ sygehuset ville man give væsken hver 5 min. i fire timer. ca. 48 sprøjter.

Var selv på sygehuset den anden dag med min pige fordi hun ikke kunne holde noget i sig, hun fik denne væske og vupti er hun kommet ovenpå igen.

Men altså pedialyten kan ikke købes herhjemme så derfor kan du blande din egen. God bedring med ham. 

Anmeld

13. april 2011

DLM

Kindfed skriver:

Jeg står midt i præcis det samme. Har måttet tage en barnets første sygedag på min tredje dag tilbage på arbejdet! Det er så synd for dem, de små  Jeg har ledt og ledt efter et mirakelmiddel eller mirakelmad, men intet hjælper.

øv øv hvor træls Magnus vil ikke åbne for noget som helst ja det var ikke længe du kunne være tilbage på arbejde god bedring med din Magnus

Anmeld

13. april 2011

Kindfed

DLM skriver:

øv øv hvor træls Magnus vil ikke åbne for noget som helst ja det var ikke længe du kunne være tilbage på arbejde god bedring med din Magnus

Også til din Magnus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.