Ønsker til barnedåb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Mka

Hejsa piger.

Vores pige er ca 4-6 mdr når vi får hende døbt.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i ønskede jer, jeg syns jeg er helt tom. Vi føler ikke at vi mangler noget til hende, men hun bruger jo heller ikke andet end sit tøj og legetæppe. Men hvad for de brug for fremover, som vi kan ønske os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

MamaJakob

Vi skal også holde barnedåb om et par måneder, når Jakob er 5 mdr., og vi ønsker os bl.a. gåstol, klapvogn, tøj, bideringe, lejetøj, solhatte, CD'er/film/bøger med Anna & Lotte + Bamse & Kylling m.m., cykelsæde og cykelhjelm.... og det var liiige det jeg kuø huske på stående fod

Men jeg var også ret meget på bar bund, så googlede bare lidt rundt på nettet og tjekkede ud, hvad børn i aldere 6 mdr. - 2 år bruger

Anmeld

13. april 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Forslag:

Tripp trapp stol + hynde, wheely bug, penge til børneopsparing, maleri til værelset, personlig bog, mini Fjällräv, børnebestik, børneservice, Børne cd'er - f.eks. den stor Åh Abe boks

Mvh. Line.

Anmeld

13. april 2011

Mka

MamaJakob skriver:

Vi skal også holde barnedåb om et par måneder, når Jakob er 5 mdr., og vi ønsker os bl.a. gåstol, klapvogn, tøj, bideringe, lejetøj, solhatte, CD'er/film/bøger med Anna & Lotte + Bamse & Kylling m.m., cykelsæde og cykelhjelm.... og det var liiige det jeg kuø huske på stående fod

Men jeg var også ret meget på bar bund, så googlede bare lidt rundt på nettet og tjekkede ud, hvad børn i aldere 6 mdr. - 2 år bruger

Ja man er lidt på bar bund, men du kom med nogle gode forslag Tak

Anmeld

13. april 2011

Mka

SØS skriver:

Forslag:

Tripp trapp stol + hynde, wheely bug, penge til børneopsparing, maleri til værelset, personlig bog, mini Fjällräv, børnebestik, børneservice, Børne cd'er - f.eks. den stor Åh Abe boks

Mvh. Line.

Mange 1000 tak, dejligt med lidt inspiration

Anmeld

13. april 2011

Snuske1985

Årskrus, Mega Musel børneservice, Junior dyne, Platte, Sølvsparegris (mange forskellige design... Mathias fik en racerbil) Højstol, Sølvbestik..

Håber det hjælper...

MVH Signe

Anmeld

13. april 2011

Worldwide

Vi skal have dåb på søndag og vi har ønsket os;

Kravlegård, autostol(9-36kg), divs dåbsting (rør, sparegris, bestik, ramme osv), gåstol, legetæppe, gavekort til ønskebørn, babysam og til fotograf, nusseklud med navn og penge til børneopsparing Også har vi sagt til folk de er velkommen til selv at finde på ting, men at det skal være noget trunten kan bruge fra nu af og til hun er max 2  Af legetøj osv Også har vi ønsket os Tro, Håb og Kærlighed

Anmeld

13. april 2011

Mette 28

Halskæde evt. fra jer eller bedsteforældre, et godt minde synes jeg, første tand hår sæt, bestik med gravering, dåbsrør, tøj, penge til autostol, H. C. Andersens eventyr, kan få en stor bog med hans samling i rød eller blå, tøj i større str. sølv armbånd, få den første sut forsølvet.. Legetøj fra 6 mdr. af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.