Hej de damer,
Jeg ved at i altid er gode for et godt råd og jeg håber i vil komme med lidt input.
Sagen er den, at vi ved et tilfælde er faldet for et hus. Lille hus, med 2 badeværelser, 3 værelser, stue, køkken og bryggers -ialt 136kvm.
I øjeblikket bor vi i en skøn omend temmelig gammel lejlighed på 130kvm midt i valby -tæt på alt. Der er kun 1 børneværelse og det ville være besværligt at bo her med 2 børn. Der er et lille bitte badeværelse og man bader stort set i håndvasken. Men lejligheden er faktisk super fed!
Huset har en lille have, ligger i en god lille by og tæt på offentlige transportmidler, tæt på svigerforældrene. Der er badeværelser og bryggers!! Godt skolemiljø.
Vi har ikke lyst til at bo i valby for altid, men vi har ikke behov på nuværende tidspunkt for at flytte. Vores søn ville også få længere dage i institution ... I øjeblikket har vi hver især ca. 20-30min på arbejde hver dag -dette ville blive fordoblet hvis vi flyttede.
Vi kan få huset billigt nu, da sælgerne meget gerne vil af med det og hvordan vil markedet være om et år? Om et år bliver jeg færdig med min uddannelse og vi vil få væsentligt flere penge mellem hænderne, men vi ville stadig ikke have råd til et stort hus her i byen. Vi ville stadig skulle flytte ud fra byen.
Jeg aner ikke mine levende råd... Vi vil rigtig gerne det lille hus, have, RIGTIGE badeværelser. Det hele er nyt og lækkert (fra 2005). Men vi er også glade for lejligheden i valby, sønnens institution og korte dage...
Hvad ville i gøre?? Jeg aner ikke mine levende råd...
Kh Neta -som er et stort
Anmeld