Barnevogn på afbetaling??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.101 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Trollebaby

Ja, som overskriften lyder, kan man købe en ny barnevogn på afbetaling, hvis ja, hvor?

Vi vil nemlig rigtig gerne have en ny vogn til vores kommende datter, da den gamle er et værre skrummel, og desuden stadig i brug til kommende storesøsters middagslur

Men kan man altså købe dem på afbetaling ? Synes ikke at have set det nogen steder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

mortilflere

Billigere at tage et forbrugs lån i banken

Anmeld

13. april 2011

Trollebaby

Ja, men hvis man ikke kan få lov til det, er det så muligt at købe barnevogn på afbetaling ?

Anmeld

13. april 2011

Betteisen

Endnu billigere at lægge lidt til side hver mdr. så der er sparet op når bettefisen kommer

Anmeld

13. april 2011

Trollebaby

Ja, men det kan vi ikke nå at gøre nu..

Anmeld

13. april 2011

muzen

hvorfor ikke købe en brugt. der findes jo nogen der er næssten nye men til en mere rimelig pris

Anmeld

13. april 2011

jeansmummie

Hejsa jeg mener man kan i Glade børn og babysam held og lykke

Anmeld

13. april 2011

mortilflere

Hvis man ikke kan få lov til det , så ville jeg ikke ture at låne på anden måde .

Møderhjælpen i Randers har flotte vogne til mellem 75 kr og op til max 1000 kr (så er den nærmest ny )

Personligt gav jeg 75 kr for en vi brugte klapvogn til nr 3 kun og så ville jeg bare ha en altan barnevogn til nr 4 , da jeg oxo købte en tvilling vogn (der er 16 mdr i mellem) , havde jeg vidst jeg fik et handicappet barn og skulle bruge vognen i over 5 år , havde jeg sg nok ofret lidt mere LOL LOL , men den er stadig i brug LOL når vi ikke er hjemme , dog 25 cm for kort

Anmeld

13. april 2011

henh01

hejsa

jeg har aldrig hørt om det før, men ville blot sige at man skal passe på med alle de små lån rundt omkring (aner jo intet om jeres økonomi og ved jo slet ikke om I har det eller ej )

Anmeld

13. april 2011

Valle81

solhau skriver:

Ja, som overskriften lyder, kan man købe en ny barnevogn på afbetaling, hvis ja, hvor?

Vi vil nemlig rigtig gerne have en ny vogn til vores kommende datter, da den gamle er et værre skrummel, og desuden stadig i brug til kommende storesøsters middagslur

Men kan man altså købe dem på afbetaling ? Synes ikke at have set det nogen steder?

Hey:0)

Her er en billig lækker vogn:0)

https://www.baby.dk/debat/73030pi4/babyudstyr/ny-ba rnevogn-saelges.aspx

1500 kr

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.