Tryghedsscanning?? Hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. april 2011

mette-mus

Hej derude,

Hvor tidligt ksn man få en tryghedsscanning og er der nogle steder i København der kan anbefales?

Knus

M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

smlmea

De fleste privat klinikker tilbyder TS fra uge 6-7 stykker,men jeg vil så absolut anbefale at vente til man er 8+0 henne.

Hvis man ser hjerteblik i 8+0,er sandsynligheden for at få et levende barn 97 %,som den vil være resten af graviditeten.

Før uge 8 er  risikoen for abort stadig høj,og der med vil jeg jo ikke mene,der er så meget tryghed i at blive scannet før.

Anmeld

13. april 2011

mette-mus

Tusind tak for dit fine svar!

Jeg vil så vente til 8+0

Anmeld

13. april 2011

Ludo

Jeg har været til trykhedsscanning idag på fertilitetsklinikken og er 7+2 og det var fantastisk vi kunne høre hjertet slå.

Anmeld

13. april 2011

Frejsmor

Jeg var til tryghedsscannig da jeg var ca. 7+5 og det var bare en rigtig dejlig oplevelse og scannigsjordemoderen sagde at når man havde set hjerteblink på det her tidspunkt, så var der 95% chance for at alt ville gå godt resten af graviditeten, og det har det gjort indtil videre!!

Jeg vil godt anbefale skanningsklinik.dk som ligger på gl. køge landevej i Hvidovre, og det var bare super god service og en rigtig dejlig oplevelse, vi så den lille og så hjerteblink og fik også lov at høre hjertelyden og så fik vi 2 billeder med for 600kr..

Knus Channie (16+3)

Anmeld

13. april 2011

tinasmor

Er blevet scannet (med forskellige børn) 6+4, 7+4 og 8+2 (alle på fertilitetsklinikker.

Jeg har senere haft trykhedsscanninger senere i graviditeten. her har jeg brugt scanningsklinikken som ligger lige ved Vesterport station. 500 kr og jeg har været rigtig glad for det begge gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.