Ideer til fondue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.246 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger

Jeg skal holde fondue tema med et par veninder i morgen, og skal i den sammenhæng står for middags - og chokoladefonduen.

De skal være uden alkohol, og jeg vil derfor gerne høre om nogle af jer har nogle gode opskrifter til indhold i gryderne.

Jeg tænker noget ostefondue, eller lignende, og så en chokoladefondue med lækre frugter. Men mangler nogle gode fif til lækkerierne!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Prøver lige at oppe denne, for at se om der mon er nogle af Jer som er online nu, der kan hjælpe 

Anmeld

14. april 2011

Maja_4000

Jeg har kun prøvet "almindelige" fondue .. Men det er jo de samme ting som til raclette f.eks. .. Måske ikke lige æg og sådan :p 

Anmeld

14. april 2011

Bshizzle

Hej piger

Jeg skal holde fondue tema med et par veninder i morgen, og skal i den sammenhæng står for middags - og chokoladefonduen.

De skal være uden alkohol, og jeg vil derfor gerne høre om nogle af jer har nogle gode opskrifter til indhold i gryderne.

Jeg tænker noget ostefondue, eller lignende, og så en chokoladefondue med lækre frugter. Men mangler nogle gode fif til lækkerierne!

Tak

Mmm... Fondue!

Jeg har kun prøvet den "alm. fondue", chokolade og oste..
Men tjek denne side.. der er masser af ideer:
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/retter-3.php?id=150 

Anmeld

14. april 2011

tinasmor

Er det alm. fondue du søger lidt inspiration? For jeg tænker ostefondue er jo ikke helt til middag?

Vi får det gerne en gang om året og er vild med det. I fonduen er det bare oksekød, coctailpølser, kalkun kød. det er mest det man spiser til der gør det lækkert synes jeg. Gerne 3 forskellige "dip" grøntsager, champion, sultede agruker og asier osv osv.

God fornøjelse med tøseaftenen

Anmeld

15. april 2011

Sakris

Vidste ikke man kunne lave ostefondue unden alkohol :-)

Total livret over dem alle. :-) Af erfaring kan det godt være meget tungt for maven både at skulle have ostefondue og chokoladefondue. Husk at servere hvidvin og/eller sort te til osten, det er bedre for fordøjelsen. Vi servere udover brød ofte cherrytomater, syltede agurker og lign. til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.