hjemmeside med nyt og brugt tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvis der var et alternativ til TS, qxl etc. men som udelukkende solgte nyt og brugt børnetøj, ville du så bruge siden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
788 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2008

tascia

ja så spørger jeg igen... sidst som anonym, men det er der vist ingeng grund til mere 60.png

der arbejdes i øjeblikket på højtryk (i de små hoveder) vi har fået et knald godt tilbud om at starte en hjemmeside alla TS qxl. der vil være dog kun være mulighed for at sælge og købe børnetøj og ikke alt mulig andet. man vil kunne lave handler som på ts, byde og give karakter, så mange af funktionene kender man fra andre sites.

syntes det er super svært at tage sådan en beslutning, for er der et markede? set i forhold til den økonomiske krise er der måske, men i forhold til at der er andre sider som kan det samme?!?!

Så tækte en lille afstemning kunne være rart, og i må også meget gerne smide en kommentar

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

Bastian

Jeg bruger TS i stor udstrækning og qxl en gang imellem. Jeg ville klart købe og sælge på en anden hjemmeside også, især hvis den er overskuelig. Held og lykke med det fra en kommende bruger :-)

Anmeld

24. oktober 2008

Zuzet

Hvem vil gå glip af en god handel? Så ja jeg ville kigge derind.....men ville stadig bruge TS

Hilsen

Lotte

Anmeld

24. oktober 2008

fam.4xc

os mig

Anmeld

24. oktober 2008

miver

Den er jeg osse med på

Anmeld

24. oktober 2008

Fam. Madsen

den er jeg osse med på60.png60.png elsker og bruge penge når der er noget og spare45.png45.png

Anmeld

25. oktober 2008

eliasogmor

jeg tror ikke ikke jeg ville bruge den.da jeg er tilfreds med ts...

Anmeld

25. oktober 2008

finkedinke

Jeg ville bruge den hvis brugervenligheden og sikkerheden var tilfredsstillende.
Jeg ville især gerne have mulighed for at se gode/store billeder af det man byder på og mulighed for at skrive med sælger og stille uddybende spørgsmål inden handlen.
Samtidig ville jeg gerne have at der var en eller anden form for sikring mod svindel, så meget man nu kan sikre sig, jeg ved godt at der er nogen der altid kan finde en måde at snyde på.
På qxl skal man jo registreres med adresse, men det er åbentbart ikke helt nok. Jeg ved ikke hvad man gør på trendsales.

Berith

Anmeld

25. oktober 2008

Heidi.

JA da.. Er ligeglad med hvor jeg køber.. Bare tøjet er pænt og rimlig billigt!!60.png

Anmeld

25. oktober 2008

tascia

tak for alle jeres svar, det er fedt at hører, at det ikke betyder så meget om siden hedder ts, qxl etc. hvis bare det er brugervenligt og har det i søger60.png

jeg glemte helt at skrive, at der selvfølgelig også vil være mulighed for at sælge andet end tøj! ideen med siden er blot at det kun er til "børn"...

vi er dog stadig ikke helt afklaret, for der er mange ting at tage stilling til, men skriver selvfølgelig hvis projektet bliver en realitet.

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.