Yderste fosterhinde gået..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. april 2011

meem

Er idag i uge 32+6.. Var ude og tisse omkring kl. 14:30, da jeg er færdig med at tisse og har fået bukser på igen kommer der en lille skylle mere ud.. Var meget i tvivl om, om det var tis da jeg ikke selv kunne mærke der skulle komme mere. Ringede derfor på fødegangen for en sikkerheds skyld. De bad mig så om at ligge mig ned og vente på falck kom og hentede mig med liggende transport til OUH.. Får dog i sidste ende lov til bare at sidde op, så mig og min kæreste kører sammen til OUH.

Jeg bliver undersøgt i hoved og r*v, og får så til sidst af vide at det højst sandsynligt er min yderste fosterhinde der er gået, at jeg skal gå med bind de næste par dage og være obs på om der siver mere vand... JM fortæller så at når yderste fosterhinde går på dette tidspunkt i graviditeten kan jeg nok godt forberede mig på at føde lidt før...

Mit spørgsmål er så nu..  er der andre herinde hvis yderste fosterhinde er gået i uge 33 ? og hvor lang tid gik der fra jeres gik og til i så fødte ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

LRJ

meem skriver:

Er idag i uge 32+6.. Var ude og tisse omkring kl. 14:30, da jeg er færdig med at tisse og har fået bukser på igen kommer der en lille skylle mere ud.. Var meget i tvivl om, om det var tis da jeg ikke selv kunne mærke der skulle komme mere. Ringede derfor på fødegangen for en sikkerheds skyld. De bad mig så om at ligge mig ned og vente på falck kom og hentede mig med liggende transport til OUH.. Får dog i sidste ende lov til bare at sidde op, så mig og min kæreste kører sammen til OUH.

Jeg bliver undersøgt i hoved og r*v, og får så til sidst af vide at det højst sandsynligt er min yderste fosterhinde der er gået, at jeg skal gå med bind de næste par dage og være obs på om der siver mere vand... JM fortæller så at når yderste fosterhinde går på dette tidspunkt i graviditeten kan jeg nok godt forberede mig på at føde lidt før...

Mit spørgsmål er så nu..  er der andre herinde hvis yderste fosterhinde er gået i uge 33 ? og hvor lang tid gik der fra jeres gik og til i så fødte ca

Har ikke prøvet det, men googlede det og der stod der mellem 1 dag og 15 dage efter at folk gik i fødsel

Anmeld

12. april 2011

meem

jamen er det ikke ved den inderste fosterhinde ??

Anmeld

12. april 2011

LRJ

meem skriver:

jamen er det ikke ved den inderste fosterhinde ??

Søgte på yderste fosterhinde gået og kom frem til det men ved det ikke

Anmeld

12. april 2011

meem

Lone H. skriver:

Søgte på yderste fosterhinde gået og kom frem til det men ved det ikke

Okaii

Tak for hjælpen

Anmeld

12. april 2011

LRJ

meem skriver:

Okaii

Tak for hjælpen

Så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.