Efter at have forsøgt at blive gravid siden dec 2009 skal jeg imorgen insemineres.... Puha, jeg er meget spændt!!
Jeg er 32 år og min kæreste er 38 år. Havde aldrig troet at jeg skulle være 32 år uden børn, men ja... årene flyver!! Var sammen med mr. wrong i 20'erne og mødte prinsen da jeg blev 30... Han var meget hurtigt klar til at få børn og det kom som en overraskelse at det var så svært at få det til at lykkedes bare ved at "dyrke kærligheden". Jeg har (ind til videre) fået besked at jeg ikke har nogen problemer med fertiliteten (ud over min alder selvfølgelig), min kæreste har let nedsat sædkvalitet (40 mio.)
Jeg kender MEGET lidt til kunstig befrugtning og har virkelig brug for gode råd. Måske dele lidt af jeres egen erfaringer...?
Jeg blev scannet i torsdags (efter 4 dages hormonsprøjter). Der var 4 follikler og jeg var glad. Jeg blev scannet igen i mandags og fik besked på at der var en follikel, der var vokset sig stor. Blev ærlig talt lidt skuffet... Vil det sige der kun er et æg?
Nå, skal som sagt insemineres imorgen og håber meget I vil kunne give mig gode råd... Er der noget jeg kan gøre for at øge mine chancer... Sex, vitaminer, livsstil, kost... You name it! 
Og forresten... Er I ikke søde og krydse fingre for os imorgen kl 12? 
Hermed mit allerførste indlæg på baby.dk på allerførste besøgsdag... Regner med at det bliver det første af mange... Glæder mig til at følge mange af jer herinde og drage nytte af mange gode råd, indlæg og artikler!! 
Smil fra en formodet frugtbar 
Anmeld