Er Trille ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.615 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Soontobemum

Kære alle

Jeg venter en dreng til juli og vi er i syv sind om hvilken kombivogn vi skal købe. Vi har kigget på:

- Trille Hippa

- Teutonia Elegance

- Emmajlunga Mondial

Er der nogen, der har erfaringer med disse? Trille Hippa har længere liggemål end de andre, men jeg synes, at jeg har hørt dårlige ting om Trilles vogne. Er der nogen, der ved noget om dette?

Mange tak for jeres hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

dorthemus

Har ikke selv erfaring med Trille, men ved at Trille Gigant vandt en bedst i test for et par år siden

Anmeld

12. april 2011

N&J

Jeg har en trille vicky og er rigtig godt tilfreds med den, syntes den fungere fantastisk og min datter på to kan stadig ligge i den (liggemål på 99 cm), så jeg ville vægte liggemålet højt ift. at jeg har brugt den som barnevogn - mere end klapvogn, som klapvogn er den meget stor, men ikke til at undvære når jeg skal handle, men jeg har købt en mindre klapvogn til ferier osv., da denne er tung. 

Havde jeg kunne vælge om, havde jeg valgt en trille model, hvis liggemålet var de 99 cm som de er, stor kurv under (det har den også), vendbart styr (det har den desværre ikke), og så vægten var lav (den er for tung ift. hvor meget jeg rejser i tog osv. - desværre), havde de rettet op på de to ting - havde jeg ikke overvejet andre. 

Anmeld

12. april 2011

Kindfed

Vi har en Trille Hippa. Man kan godt mærke på den, at det er en billigvogn, og der er ikke meget luksus over den, men den kører fint, har holdt godt (ingen reparationer eller flade hjul fx) og min søn var sådan set ligeglad med, at der ikke stod Odder på siden =) Vi var glade for vores. Jeg har dog hørt, at den kan blive rigtig grim af at stå udenfor, hvis den skal det, og det klapvognssæde, der følger med, er ren babytortur. Hårdt og stift som bare pokker. Men som sagt, selve vognen er ganske udemærket til pengene og jeg har været SÅ glad for, at den ikke er et kæmpe skrummel.

Anmeld

12. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Havde en trille til min store dreng og vi var godt tilfreds med den... Denne gang har jeg lånt en odder af min veninde... wauw den er god...

Anmeld

13. april 2011

Clisolka

Jeg har en Trille Gigant og er meget tilfreds med den 

Anmeld

13. april 2011

Christine

Vores Trille skal også bruges til nr. 2 og den har været meget brugt - også lidt mindre hensigtsmæssigt måske - og den ser altså fin ud og fungerer godt.
Men det kan måske være en idé at prøvekøre en vogn, man bliver virkelig træt af at stå med en vogn der bare er tung eller svær at dreje (ikke vores Trille).

Anmeld

13. april 2011

Soontobemum

Kære alle

Mange tak for jeres gode svar. Det hjælper synes jeg, men hold da op en jungle der er derude med alt det er vælge imellem synes jeg.

Anmeld

13. april 2011

Pigent

Soontobemum skriver:

Kære alle

Jeg venter en dreng til juli og vi er i syv sind om hvilken kombivogn vi skal købe. Vi har kigget på:

- Trille Hippa

- Teutonia Elegance

- Emmajlunga Mondial

Er der nogen, der har erfaringer med disse? Trille Hippa har længere liggemål end de andre, men jeg synes, at jeg har hørt dårlige ting om Trilles vogne. Er der nogen, der ved noget om dette?

Mange tak for jeres hjælp

Kender ikke nogle af dem der(:
Kender kun Emmaljunga edge duo combi. 
Trille Dream ved jeg at barnevogns kassen er omkring 97 cm lang(:  

Anmeld

13. april 2011

hekran

Vi har en Trille Fix (den billigste model) og vi har vist fået hvad vi har betalt for. Den er fire år gammel og er klar til lossepladsen! Stellet holder bare IKKE. Kender dog ikke deres kombivogne.

God jagt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.