Tarzan er faldet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Diana...

Tarzan var faldet ned fra et træ og havde mistet et øje, en arm og sin penis. Han kontaktede derfor medicinmanden som gav ham et øje fra en ørn, en arm fra en abe, og sidst men ikke mindst snabelen fra en elefant som penis. Medicinmanden spørger efter en tid hvordan det går. - Jo tak siger tarzan. Med øjet kan jeg se flere km, med armen kan jeg bedre svingè mig i træerne, men jeg er godt nok træt af at min pik konstant stopper græs op i min røv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

TbCp

den ryger direkte på facebook

Anmeld

12. april 2011

Clisolka

Diana... skriver:

Tarzan var faldet ned fra et træ og havde mistet et øje, en arm og sin penis. Han kontaktede derfor medicinmanden som gav ham et øje fra en ørn, en arm fra en abe, og sidst men ikke mindst snabelen fra en elefant som penis. Medicinmanden spørger efter en tid hvordan det går. - Jo tak siger tarzan. Med øjet kan jeg se flere km, med armen kan jeg bedre svingè mig i træerne, men jeg er godt nok træt af at min pik konstant stopper græs op i min røv!

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

12. april 2011

Koen.

12. april 2011

Diana...

TbCp skriver:

He he ja det gjorde den også her. 

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Diana... skriver:

Diana, din frækkert!!!

Anmeld

12. april 2011

Diana...

dorthemus skriver:

Diana, din frækkert!!!

Anmeld

12. april 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Troede også jeg kunne smide den i en status, men der dælmer for lang... Men så sjoooov.... 

Anmeld

12. april 2011

TbCp

MoarJ skriver:

Troede også jeg kunne smide den i en status, men der dælmer for lang... Men så sjoooov.... 

Jeps det fandt jeg også ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.