Måske dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Vingummien

Men nu kommer jeg med det alligevel

Hvis mit barn har skoldkopper, kan jeg så tage smitten med mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

TbCp

Hmmm det er jeg ikke helt sikker på... men du kan jo blive smittet af dit barn, selvom du har haft skoldkopper, så får du istedet det der hedder "Helveds-ild", og får du det kan du smitte et barn så det får skoldkopper....

Var det mon til at forstå

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

TbCp skriver:

Hmmm det er jeg ikke helt sikker på... men du kan jo blive smittet af dit barn, selvom du har haft skoldkopper, så får du istedet det der hedder "Helveds-ild", og får du det kan du smitte et barn så det får skoldkopper....

Var det mon til at forstå

Nej tak ik igen, har haft helvedsild, og vil sætte pris på ikke at få det igen

Det er bare ta jeg skal til kbh næste uge, og e er ved at få det, ser i hvert fald sådan ud. men der er nok ik fare for smitte der

Anmeld

12. april 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Nej tak ik igen, har haft helvedsild, og vil sætte pris på ikke at få det igen

Det er bare ta jeg skal til kbh næste uge, og e er ved at få det, ser i hvert fald sådan ud. men der er nok ik fare for smitte der

Nej det skulle være ret slemt har jeg hørt Men man kan nok ikke få det mere end en gang?

Hmm nej.... ved simpelthen ikke om du kan slæbe det med...

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

TbCp skriver:

Nej det skulle være ret slemt har jeg hørt Men man kan nok ikke få det mere end en gang?

Hmm nej.... ved simpelthen ikke om du kan slæbe det med...

Håber jeg i hvert fald ik, mine nerver i det ene ben var ved at blive ødelagt pga af det

Håber jeg ik, for skal afsted

Anmeld

12. april 2011

aya-zia

Vingummien skriver:

Men nu kommer jeg med det alligevel

Hvis mit barn har skoldkopper, kan jeg så tage smitten med mig?

jeg vil ik være ond for jeg ved godt man KUN kan få skoldkopper 1 gang... men jeg har altså vært indlagt med det 3 gang siden jeg blev 16... og de kan ik forstå at jeg har fået det så mange gange... men ved mig siger de at det ik kan smitte efter at man har haft det 1 gang... så mine 3 indlægninger har været fordi jeg er blevet MEGA syg

Anmeld

12. april 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Håber jeg i hvert fald ik, mine nerver i det ene ben var ved at blive ødelagt pga af det

Håber jeg ik, for skal afsted

Yiiiaks

Skal du besøge familien Helene?

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

TbCp skriver:

Yiiiaks

Skal du besøge familien Helene?

Ja

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

aya-zia skriver:

jeg vil ik være ond for jeg ved godt man KUN kan få skoldkopper 1 gang... men jeg har altså vært indlagt med det 3 gang siden jeg blev 16... og de kan ik forstå at jeg har fået det så mange gange... men ved mig siger de at det ik kan smitte efter at man har haft det 1 gang... så mine 3 indlægninger har været fordi jeg er blevet MEGA syg

Oki vildt nok

Anmeld

12. april 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Ja

God tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.