Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey Jeg savner nogle at skrive med Har desværre ikke fået nogle venner herinde endnu Så er der en/nogen, som vil venner med mig herinde, og lære mig af kende? krammer Sara
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej Sara..
Jamen bestemt.. Du skriver bare
Og tillykke med den lille spire...
SaraPigen skriver: Hey Jeg savner nogle at skrive med Har desværre ikke fået nogle venner herinde endnu Så er der en/nogen, som vil venner med mig herinde, og lære mig af kende? krammer Sara
Du må meget gerne skrive til mig
Altid rart med nye bekendtskaber
Knus Bellinda
Det var noget af et tilbud - og dette er skrevet med et kæmpe smil og et skulderklap til dig, synes det er så flot at tage skeen i egen hånd. Du må meget gerne skrive til mig, vist du har mod på det
Jeg er da også helt frisk :-) .
Kan se at du er fra 4000 så det kunne da være vi kunne mødes irl?
Jeg er fra Hvalsø, har en datter på 8 måneder som hedder Emilie.
jeg er selv 20 år ..
Du kan bare skrive en pb hvis du er interesseret
CelinasMoarh skriver: Du må meget gerne skrive til mig Altid rart med nye bekendtskaber Knus Bellinda
Tak skal du have Ja det har du ret i . hih
Nadia&Daniel skriver: Det var noget af et tilbud - og dette er skrevet med et kæmpe smil og et skulderklap til dig, synes det er så flot at tage skeen i egen hånd. Du må meget gerne skrive til mig, vist du har mod på det
Tak for dine søde ord. Ja hvis man ikke spørger, for man ikke noget at vide
SaraPigen skriver: Tak skal du have Ja det har du ret i . hih
Tillykke med lille spir forresten
FrkLarsen skriver: Jeg er da også helt frisk :-) . Kan se at du er fra 4000 så det kunne da være vi kunne mødes irl? Jeg er fra Hvalsø, har en datter på 8 måneder som hedder Emilie. jeg er selv 20 år .. Du kan bare skrive en pb hvis du er interesseret
Ja jeg er fra Roskilde. Tillykke med din datter. Jo det vil jeg da gerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128