Pusletaske til både mor og far????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. april 2011

maisofie

hey alle sammen..

jeg er på jagt efter en pusletaske og vil gerne have en som både mor og far kan være bekendt at have med.. syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen der er neutrale.. de er alle meget feminime og min mand er ikke så vilde med dem..

og der skal helst være rigtig god plads i dem. har set nogen af dem der følge med barnevognene men syntes ikke de er ret store.

hjælp har i nogen gode forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Tanja1234

Vi har fundet en helt vildt fed taske som vi begge kan gå med. Jeg er nemlig heller ikke til at det lilla fløjl og hvad ved jeg, som pusletasker er lavet af idag

Vi tænkte lidt udenfor boxen og kiggede i stedet på andre typer og fandt en taske som egentlig er en computertaske men med mange rum og vildt god plads.

Også køber vi bare et pusleunderlag i H&M til at putte ned i tasken...

Men hvis du ikke er så sart omkring prisen, så kan man altså få nogle ret fede pusletasker i læder og som sagtens kan gå til begge forældre.

Prøv fx: http://www.purlogpersille.dk/shop/pusletasker-54s.html

Eller ét af de 100 andre steder på nettet

Anmeld

13. april 2011

chael

maisofie skriver:

hey alle sammen..

jeg er på jagt efter en pusletaske og vil gerne have en som både mor og far kan være bekendt at have med.. syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen der er neutrale.. de er alle meget feminime og min mand er ikke så vilde med dem..

og der skal helst være rigtig god plads i dem. har set nogen af dem der følge med barnevognene men syntes ikke de er ret store.

Vi har den fra Gaia&co. Den er brun.

Min kæreste er faktisk ligeglad og svinger den gerne over armen og hjælper mig

Den er vi meget glade for. Stor og rummelig.

*Camilla 16+0

Anmeld

13. april 2011

Tulle28

Jeg har aldrig brugt en decideret pusletaske... Synes de fleste man kan få er så ultrakiksede og så er der netop det der med at farmand jo også gerne skal kunne bruge den engang imellem uden at ligne en komplet idiot

Jeg har bare brugt en alm. taske med god plads, og så har jeg haft vådservietter, bleer osv. i en lille "toilettaske", så det lå samlet dernede... Og det har fungeret fint.

Anmeld

13. april 2011

Ni-ko-li-ne

vi har en Emmaæjunga Exclusive i Beige med detaljer.... Den valgte manden selv, netop af samme grund som du nævner

Anmeld

13. april 2011

Anasmor

maisofie skriver:

hey alle sammen..

Sådan en ligger jeg inde med til salg... skriv en pb hvis du gerne vil have billeder ..

Den har en supersmart funktion i skulderremmen, der gør at den kan laves om til en rygsæk i stredet for skuldertaske... Og så er den helt sort

Anmeld

13. april 2011

AnnePedersen

hej

http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/anly-black-92.html

jeg synes dette mærke er fedt da det ikke ligner en kedelig pusletaske og så kan man senere bruge den som weekedtaske eller hvad man nu lige vil.

min mand vil gerne gå med den på skulderen.

i denne model kan jeg have alt og jeg mener alt. jeg har haft en gylpe barn og det kræver bare meget tøj og stof bleer. men den kan bare rumme alt.

Anmeld

13. april 2011

Julieogbaby

Vi har købt denne - den eneste vi har set vi begge vil gå med

http://bystroom.dk/en/babystroom-changing-bags-39/dora-71/

Den er super rummelig og kan også hænges på barnevognen. Kan kun sige at jeg glæder mig til at tage den i brug

/ Julie 30+4

Anmeld

13. april 2011

hyskystar

Har en fra gaia og co.

Den går min kæreste fint med og for det meste ligger den jo bare under vognen når man er nogen steder så han behøver jo slet ikke gå bærer på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.