Hæmorider !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

Ja, overskriften siger sig selv... Jeg har fået hæmorider og alverdens creme og stikpiller mod det som skulle hjælpe... Men nej nej... Intet hjælper !! Nogen gode råd ???

Jeg er 32 uger henne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Mette 28

Uhh den er svær, har selv haft god erfaring med nogle stikpiller der starer med P. Men spiser du magnesia.. Sørg for at sidde meget meget kort tid på toilettet gerne med fødderne på en skammel så dine ben er lidt højere oppe, godt råd fra min jordemoder og det virkede... Tja da mit var meget slemt lå jeg en del ned så jeg ikke pressede på dem hvis du forstår..

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Mette 27 skriver:

Uhh den er svær, har selv haft god erfaring med nogle stikpiller der starer med P. Men spiser du magnesia.. Sørg for at sidde meget meget kort tid på toilettet gerne med fødderne på en skammel så dine ben er lidt højere oppe, godt råd fra min jordemoder og det virkede... Tja da mit var meget slemt lå jeg en del ned så jeg ikke pressede på dem hvis du forstår..

Ja, jeg spiser magnesia... Men vil da prøve det med skamlen... Jeg laver korset tegn hver gang jeg skal på wc... Nøj, hvor gør det ondt ! Og ret ubehageligt ay have sådan nogle...

Anmeld

12. april 2011

Lone Jakobsen

blødt wc-papir, som du trykker fast op mod dem kan lindre blødninger. jeg er meget generet af dem, og hvis creme og stikpiller ikke har hjulpet, så er det vist ikke meget at gøre. men trøst dig med at det (hvis du først har fået det nu) sikkert forsvinder når du har født.

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

blødt wc-papir, som du trykker fast op mod dem kan lindre blødninger. jeg er meget generet af dem, og hvis creme og stikpiller ikke har hjulpet, så er det vist ikke meget at gøre. men trøst dig med at det (hvis du først har fået det nu) sikkert forsvinder når du har født.

Uhh ja, jeg håber de forsvinder efter fødslen... Der er intet creme eller stikpiller der hjælper og har fået mange forskellige af lægen... ! Der bliver ikke sparet penge på toiletpapir herhjemme...

Anmeld

12. april 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Uhh ja, jeg håber de forsvinder efter fødslen... Der er intet creme eller stikpiller der hjælper og har fået mange forskellige af lægen... ! Der bliver ikke sparet penge på toiletpapir herhjemme...

jeg har engang blødt så slemt at jeg måtte have fat i vagtlægen jeg brugte en hel rulle wc papir.

behøver jeg sige at jeg til tider er meget træt af mine hæmorider.

Anmeld

12. april 2011

Mette 28

Anonym skriver:

Ja, jeg spiser magnesia... Men vil da prøve det med skamlen... Jeg laver korset tegn hver gang jeg skal på wc... Nøj, hvor gør det ondt ! Og ret ubehageligt ay have sådan nogle...

Hvor mange spiser du om dagen, vil også sige max. 2 min på toilettet for du lægger stort pres på når du sidder der... Mine forsvandt efter fødslen sidst og denne gang hjalp de stikpiller heldigvis så nu gør de ikke ondt, regner med de også forsvinder nu her efter lillepigen kommer meget snart...

Anmeld

12. april 2011

Bavianis

Her er der også blevet introduceret et nyt begreb: hæmoride... Negus!

Jeg håber VIRKELIG det går over efter fødslen, for det er vildt belastende. Endvidere er det da bekymrende at hverken creme eller piller virker!

Anmeld

12. april 2011

Mette 28

ved i øvrigt at mange har glæde af at lægge en lille ispose på hvis det er ydre og så skubbe dem tilbage igen og knibe sammen, og knibe øvelser er også godt da de stopper blodtilførslen til dem... Og husk godt med vand, fiberrigt kost, evt. HUSK pulver..

Anmeld

12. april 2011

AnneBJ

Jeg fik hæmorider omkring uge 28 - tror jeg? Diverse piller, isposer, vilde mængder vand (drukket altså), fiberrig kost osv., hjalp ikke en dyt... 

Under fødslen blev de endnu værre, men nu, efter 12 dage (uden creme, piller og div.) er det ligesom om de er på vej retur!

Håber også dine bare smutter ligeså pludseligt som de kom!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.