Han har noget i halsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Ina33

Min søn og jeg sad for et kvarters tid siden og spiste et stykke lyst brød (tebirkes), han fik et stykke galt i halsen. Der gik noget tid hvor han hostede meget, men så gik det lidt over igen.

Nu græder han og græder fordi det stadig sidder i halsen, hvad søren skal man gøre?

Han er 5 år, og han har prøvet at drikke og spise, men det hjælper ikke.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Hvis du kan komme til det så vend ham rundt benene i vejret og dunk ham stille i ryggen, min papdatter havde et stk. bolsjer i halsen i weeknden...det virkede.. hun er 6år.

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

Uh det er bare så ubehageligt sådan noget

Anmeld

12. april 2011

Mutti2B

Kan det ikke være at den har ridset lidt i halsen og det er det han nu kan mærke?

Anmeld

12. april 2011

Ina33

Tak for jeres svar.

Jeg har haft ham på hovedet, men det hjalp ikke. Han er dog faldet til ro, og er netop kommet i seng. Det virkede ikke som om han ikke kunne få luft, så nu ser vi tiden an til i morgen. Måske er det bare en lille rids fra et birkes korn.

Anmeld

12. april 2011

Miss T

Sommetider kan danskvand hjælpe pga. kulsyren. Vi brugte det en del på skadestuen til kyllingeben, der havde sat sig fast, men om det hjælper med brød ved jeg ikke - det er da et forsøg værd. God bedring med ham.

Anmeld

12. april 2011

Ina33

Miss T skriver:

Sommetider kan danskvand hjælpe pga. kulsyren. Vi brugte det en del på skadestuen til kyllingeben, der havde sat sig fast, men om det hjælper med brød ved jeg ikke - det er da et forsøg værd. God bedring med ham.

Tak, jeg har forsøgt med cola, det gav ingen virkning... Nu sover han, så må jeg se hvordan det går i morgen.

Anmeld

12. april 2011

Miss T

Loppe skriver:

Tak, jeg har forsøgt med cola, det gav ingen virkning... Nu sover han, så må jeg se hvordan det går i morgen.

Så generer det nok hellere ikke mere dejligt.  Men det skal være danskvand, det er "kuren" på skadestuen, jeg vil umiddelbart tro, det har noget med sukkerindholdet i de andre sodavand at gøre. Ellers må i jo bare et smut forbi lægen i morgen og få kigget i halsen, men mon ikke han er en sej gut og har det godt.

God aften.

Anmeld

12. april 2011

Ina33

Miss T skriver:

Så generer det nok hellere ikke mere dejligt.  Men det skal være danskvand, det er "kuren" på skadestuen, jeg vil umiddelbart tro, det har noget med sukkerindholdet i de andre sodavand at gøre. Ellers må i jo bare et smut forbi lægen i morgen og få kigget i halsen, men mon ikke han er en sej gut og har det godt.

God aften.

ahhh, ja så kan jeg godt se at cola sikkert ikke har samme virkning...

Ja jeg regner også med at det er ovre i morgen, ellers må vi en tur omkring lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.