Kvame der hjemme, men ikk når jeg er ude ? :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

Hej Girls.

tror jeg er ved og blive skør. jeg døjer meget med kvalme og opkastninger svært ved og spise, men KUN når jeg er hjemme

Ligeså snart vi er hos fx min svigerforældre, har jeg det godt, og kan spise, har ingen kvalme eller opkastninger :/

hva er det lige der sker for min krop  ?

andre der har prøvede noget i den stil ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Hailiesmom11

Det kan være der er en lugt i jeres hjem der generer dig ubevist.. Jeg havde samme problem i starten af min graviditet og havde også nemmere ved at spise hvis jeg var andre steder end derhjemme..

Det skulle gerne gå over igen når du kommer længere hen, det gjorde mit i hvert fald

Anmeld

12. april 2011

Snefnug1984

Ja det er da lidt underligt, men det jeg tænker er, at når du er ude, så tænker du måske mindre over det, da der sker en masse..mens når du er hjemme, bliver du mere obs på det. Sådan har jeg det i hvert fald nogle gange - at man har det lidt skidt hjemme, men lige så snart jeg kommer ud, forsvinder det ofte, da jeg "glemmer" det..

Anmeld

12. april 2011

Ina33

Anonym skriver:

Hej Girls.

tror jeg er ved og blive skør. jeg døjer meget med kvalme og opkastninger svært ved og spise, men KUN når jeg er hjemme

Ligeså snart vi er hos fx min svigerforældre, har jeg det godt, og kan spise, har ingen kvalme eller opkastninger :/

Kan det ikke være psykisk?

Måske tænker du meget over tingene når du er hjemme? Det er jo en stor ting at skulle være forældre...  

Held og lykke med baby...

MVH

Louise

Anmeld

12. april 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Hej Girls.

for ikke at lyde for sær. men det prøvede jeg altså os et par gange, det er noget i ens hoved der får en til at opføre sig sådan -.. eller hvordan jeg lige skal forklare det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.