Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja som sagt er jeg gået 12 dage over tid, og har stadig negative g teste.. synes godt nok det er mærkeligt.. har ingen tegn på mens endnu.. hmmm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmm, det virker da mærkeligt. Hvornår skulle du have haft det?
SaraPigen skriver: Hmm, det virker da mærkeligt. Hvornår skulle du have haft det?
den 1 ca.. synes det er vildt mærkeligt.. og overvejer at gå til lægen.. min mens plejer ikke at vente så længe på sig
Anonym skriver: den 1 ca.. synes det er vildt mærkeligt.. og overvejer at gå til lægen.. min mens plejer ikke at vente så længe på sig
Det virker da noget underligt, at den ikke vise noget. Det vil være en god ide Så må vi se om venter dit første barn
SaraPigen skriver: Det virker da noget underligt, at den ikke vise noget. Det vil være en god ide Så må vi se om venter dit første barn
Men ellers, så stor tilkke med dig
P.S. Jeg håber at du finder ud af det Nu ved jeg selvfølelig ikke om du vil have et barn eller hvad Det er jo svært at svare på, hvorfor den viser negative. Og især fordi du er gået over tid. Den forstår jeg ikke
det bliver så mit andet barn men ja det bliver spændene.. håber den er der
Anonym skriver: det bliver så mit andet barn men ja det bliver spændene.. håber den er der
Hvor gammle er dit barn? Ja det må man sige
SaraPigen skriver: Hvor gammle er dit barn? Ja det må man sige
hun er kun 10 mdr.. men er klar til nr 2 det er SKØNT at have børn
Tillykke med hende.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128