at standse en spritbilist?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Stumpen

Ring ano til politiet næste gang, hvis ikke du kan overtale ham.. Giv dem hans reg nr og hjemadresse og så holder de nok pænt og venter på ham når han kommer hjem, hvis ikke de har spottet ham på vejen, så han kan nok ligge 2 og 2 sammen... Men han må blive sur!

Ikke nok med at han bringer sit eget liv i fare, han bringer også andres uskyldige i fare.. Det er slet ikke acceptabelt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Du behøver ikke oplyse hvem du er, men adressen han kører til, navn, reg nr, så vilde anmeldelse blive taget alvorligt og troværdig.

Du skal helt klart melde det. Tænk hvis der skete noget og DU kunne ha forhindret det.....
- det vil jo ikke være til at bære

Jeg kender til det, og du kan jo evt. Skrive hvis du har brug for mere info.

Knus Jo

Det er jo netop det jeg gern eivl. JEg vil gerne kunne sende politiet efter ham Han fatter ikke noget før det går galt. Men jeg vil også gerne kunne fortælle politiet noget så de kan nå at få fat i ham. Og uden at han ved at den kommer fra mig. Hvis de holder i hans indkørsel når han kommer hjem er det jo lidt åbentlyst at det kommer fra mig.
Jeg ved godt at det lyder forfærdeligt når det skrives her, men finder han o gsvigerfamilien ud af at jeg ha rmeldt ham har jeg balladen de næste mange år. Det er selvfølgelig bedre end at han slår nogen ihjel. Men lige nu og her er det heller ikke sjovt med en vanskelig sivgerfamilie.

Anmeld

12. april 2011

mn

Anonym skriver:

Jeg er glad for at du skriver det var svært fro dig at anmelde en spritbilist.  En tin ger hvad man tror at man vil gøre hvis man ikke har prøvet det. Noget andet er når man står i situationen.

At sætte sig fuld bag rettet er helt absurt i min verden, men i svigerfamilien har det jo bare været sådan altid. Så i forhold til dem er jeg på dybt vand. Argumenter duer ikke rigtig der.

JEg er glad for at du siger at jeg kan melde anonymt.

ja det er rigtig svært når man står i det, men bare husk du kan rede liv du skal bare være sikker på bil mærke, farve på bil, nummerplade, hvor han er kørt fra og helst hvor han er på vej hen. men det kan du jo hurtigt få fat i, men husk ´han kan kun blive taget hvis han kører, når de stopper ham.

Anmeld

12. april 2011

Dansker i England

Meld ham!

Du ville aldrig tilgive dig selv, hvis hans spritkørsel var skyld i en ulykke - og så må du tage problemerne med svigerfamilien hvis og når de kommer. Fred i familien er ikke andres liv værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.