Trææææææt!!! Andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. april 2011

mette-mus

Hej derude,

Jeg er gravid og er simpelthen træt som et alderdomshjem!!

Præcis kl. 16 går jeg helt død og kan intet foretage mig resten af dagen og før en laaang nats søvn (21-07)

Nogen derude som har nogle gode råd?

Jeg forsøger at spise regelmæssigt og små sunde måltider med massere af grønt 6 frugt + drikke godt med vand. -men lige lidt hjælper det!!

Ville virkelig sætte pris på nogle råd!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

otlitrom

Jeg har haft en god periode, men nu begynder det at vende tilbage, det pokkers træthed.

Da jeg var omkring uge 14-17 stykker var jeg ved at gå ned med flaget dagligt. Jeg kunne stå op og sove.

Idag er jeg 30+0 og kan godt holde mig vågen hele dagen (hvis jeg gider ). Til gengæld er jeg begyndt at sove elendigt om natten, så det er spændende at se, hvor længe det varer, inden jeg igen er fuldstændig smadret når kl. når 15

Hvor langt er du henne?

Anmeld

12. april 2011

Mor til Mike

mette-mus skriver:

Hej derude,

Jeg er gravid og er simpelthen træt som et alderdomshjem!!

Præcis kl. 16 går jeg helt død og kan intet foretage mig resten af dagen og før en laaang nats søvn (21-07)

Nogen derude som har nogle gode råd?

Jeg forsøger at spise regelmæssigt og små sunde måltider med massere af grønt 6 frugt + drikke godt med vand. -men lige lidt hjælper det!!

Ville virkelig sætte pris på nogle råd!!

tror desværre bare det sådan det er :/ .. ellers kan du prøve noget energi drik, eller slik.

Anmeld

12. april 2011

twinny

sådan har jeg det også... jeg kan sagtens stå op kl 11 i weekenden, sove til middag fra kl 14-15 stykker til 17-18 også gå i seng kl 11...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.