Vuggestuen har kidnappet mine unger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Skouboe

Jeg kommer derned her kl 15 for at hente pigerne (normalt henter jeg ved 16 tiden, men Silja kan ikke holde til så meget, så derfor bliver de hentet tidligt at stykke tid..)

Da jeg kommer ind og spørger efter tøserne får jeg at vide at dem kan jeg ikke få med.. Freja er i puderummet og danser med de store og Silja sover... Hun har sovet 2 timer til formiddag og nu en time her til eftermiddag

Jeg er bare SÅ stolt af Silja og vi aftalte at jeg skyndte mig at og så kom jeg igen ved 16 tiden...

Så nu kan jeg lige blive færdig med de bukser jeg var ved at sy til Freja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Ida.

Hva' fa'en lave du så her?!!

Ej hvor er det fantastisk, at det går så godt med Silja i vuggestuen - store pige altså

Anmeld

12. april 2011

Skouboe

Ida. skriver:

Hva' fa'en lave du så her?!!

Ej hvor er det fantastisk, at det går så godt med Silja i vuggestuen - store pige altså

Jamen jeg er jo nødt til at dele med gruppen

Jeg kan slet ikke forholde mig til at min lille søvnfornægter, der normalt max sover 1½ time på an hel dag har sovet så godt

Jeg har haft det svært med at hun skulle starte i VS. Ikke så meget fordi jeg ikke kunne undvære hende, men med alle hendes udfordringer virker hun pludseligt meget lille, og slet ikke gammel nok. Hun er jo kun 8 måneder.

Nu har jeg det MEGET bedre med det...

Anmeld

12. april 2011

Ida.

Skouboe skriver:

Jamen jeg er jo nødt til at dele med gruppen

Jeg kan slet ikke forholde mig til at min lille søvnfornægter, der normalt max sover 1½ time på an hel dag har sovet så godt

Jeg har haft det svært med at hun skulle starte i VS. Ikke så meget fordi jeg ikke kunne undvære hende, men med alle hendes udfordringer virker hun pludseligt meget lille, og slet ikke gammel nok. Hun er jo kun 8 måneder.

Nu har jeg det MEGET bedre med det...

Det kan jeg godt forstå Pernille - hun har dæleme også haft meget at slås med - og når man er 8 mdr, er man jo også stadig lille....men måske er det i virkeligheden godt for hende at komme i vugger?  

Anmeld

12. april 2011

Bondepigen

Skouboe skriver:

Jamen hvor er det fantastisk, hun klarer det jo bare så fint!!! Skønt hvis hun begynder at sove bedre...det kunne være hun bare har trængt til at få brændt noget ekstra krudt af....?

Anmeld

12. april 2011

TbCp

FEEEEDTTT

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

Ej hvor lækkert

Anmeld

12. april 2011

Skouboe

Ida. skriver:

Det kan jeg godt forstå Pernille - hun har dæleme også haft meget at slås med - og når man er 8 mdr, er man jo også stadig lille....men måske er det i virkeligheden godt for hende at komme i vugger?  

Det tror jeg - hun bliver stimuleret på en hel anden måde dernede... De giver hende noget hun ikke fik hjemme hos mig, og det virker som om det er godt til hende.

Anmeld

12. april 2011

Skouboe

Bondepigen skriver:

Jamen hvor er det fantastisk, hun klarer det jo bare så fint!!! Skønt hvis hun begynder at sove bedre...det kunne være hun bare har trængt til at få brændt noget ekstra krudt af....?

Det virker ihvertfald til at gøre hende godt.

Anmeld

12. april 2011

Ida.

Skouboe skriver:

Det tror jeg - hun bliver stimuleret på en hel anden måde dernede... De giver hende noget hun ikke fik hjemme hos mig, og det virker som om det er godt til hende.

Dejligt!!!! Var det et par tilfredse piger du fik med hjem så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.