Min svigerinde synes vidst at jeg er lidt træls.
Jeg overholder alle råd for gravide, undtagen at jeg ikke er holdt helt op med at ryge.
Min svigerinde synes vidst at jeg er latterlig. Hun sender mig øjne over alt hvad jeg gør eller siger, og modagumentere mig og betvivler alt hvad jeg siger. Hun synes jeg er latterligt når jeg ikke vil leve af tun i flere dage fordi det er billigt som hun siger, og vi ikke har ret mange penge. Men de kloge siger man ikke må spise for mange rovfisk, hun synes faktisk at alt hvad jeg tager af forholdsregler er latterligt, og kommer med kommentarer som "Ja, sådan bliver jeg ikke når jeg bliver gravid" eller " Når jeg bliver gravid gider jeg ikke følge de regler, det lyder da latterligt" osv. Vi skulle flytte da jeg var i uge 17 og der var hun så sur og gad ikke hjælpe fordi jeg ikke skulle bære noget (bar kun på små ting). Hun synes det er mærkeligt at jeg ikke vil gå med make up, og farve hår, for jeg ryger jo alligevel. Har sagt til hende at jeg da godt kan undgå at få flere kemikalier og der ingen grund er til at gøre det hele bare fordi man ryger. Til gængæld punker hun mig hele tiden for at jeg ryger, til md scaningen troede de der var noget galt med baby, jeg græd og græd og sagde bare det ikke var fordi jeg havde gjort sådan og sådan. Hun sagde det er sgu da nok mere fordi du ryger! Jeg blev så ked af det. Hun har altid sagt at hun synes store brystvorter er så flot, nu hvor mine er blevet større efter graviditeten siger hun " ej jeg synes bare store brystvorder er så grimt" synes bare hun er imod mig hele tiden. Vi har tit talt om at vi glæde os til at få børn osv. Efter jeg er blevet gravid siger hun at hun ihvertfald ikke vil have børn før om laaang tid. Hun og familien har altid sagt at hun blev den der først blev gravid og hun har ville det så længe. Måske er hun bare jaluox over det ikke er hende der er gravid, men jeg synes virkeligt det er hård. Ville bare lige ud med det! Tak frdi du læste med.
Anmeld