Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søster brugte en gang store Efeublade hvorpå der blev skrevet navn med guld- og sølvtusch, det så rigtig fint ud.... og på bordet lå der så også efeuranker og der var snoet noget om vinflaskerne.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Siljes Mor skriver: super, lyder godt
super, lyder godt
Vores bordkort til Lærkes barnedåb, var bleer vi havde rullet og pyntet
Brams skriver: Vores bordkort til Lærkes barnedåb, var bleer vi havde rullet og pyntet
ej, hvor er de søde, tak... måske en ide at låne.
Siljes Mor skriver: ej, hvor er de søde, tak... måske en ide at låne.
Du skal være så velkommen
Hva var det for nogle bleer i rullede? : )
Til min nieces dåb, havde min søster købt navnesutter, hvor gæsternes navne stod på, og i kanten stod "Annas barnedåb" (foroven) og dato og år forneden.. Det var rigtig fint..
Annette
Philippa skriver: Hva var det for nogle bleer i rullede? : )
De alm. engangsbleer, tror det var str. 1. Når jeg kommer hjem, kan jeg finde et billede til dig hvis det er?
Siljes Mor skriver: Hej .. håber at der er nogen der har nogle kreative forslag til bordkort. Hvis i har fotos vil jeg også meget gerne se dem
Hej .. håber at der er nogen der har nogle kreative forslag til bordkort. Hvis i har fotos vil jeg også meget gerne se dem
er det til en dreng eller pige??
Brams skriver: De alm. engangsbleer, tror det var str. 1. Når jeg kommer hjem, kan jeg finde et billede til dig hvis det er?
ja endelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128