Mine piger! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Sjl-msl-Mkl

Jeg fødte ved akut kejsersnit en lille pige, d. 23. feb. Hun var 47 lang og vejede 2325.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Faith

Årh dejlige piger

Anmeld

12. april 2011

Sjl-msl-Mkl

smillaluna skriver:

Årh dejlige piger

Tak for det.

Anmeld

30. april 2011

anna-jonas

Ajjjjjj...............jeg vidste slet ikke at du havde født. Kom lillepigen ikke lidt for tidligt?? STORT tillykke med lille Matilde.........hvor er hun skøn.

Hvordan har malou Selma taget imod lillesøster?? Hvad med farmand, er han inde i billedet??

Anmeld

30. april 2011

Sjl-msl-Mkl

anna-jonas skriver:

Ajjjjjj...............jeg vidste slet ikke at du havde født. Kom lillepigen ikke lidt for tidligt?? STORT tillykke med lille Matilde.........hvor er hun skøn.

Hvordan har malou Selma taget imod lillesøster?? Hvad med farmand, er han inde i billedet??

Hehe nej det er der vist kun få der ved her inde fra.

Hun kom 3 uger for tidligt. Tak for det søde mette.

Far ser dem begge lidt. Malou har taget rigtig godt i mod hende, hun siger hele tiden "ih mor elsker tille"

Anmeld

30. april 2011

132319

Smukt navn  -Jeg hedder det samme, med samme stavemåde, høhø 

Sikke en lille størrelse, min datter er født 36+6 og vejede 3200 gram, min søn er født 34+1 og vejede det samme som din Matilde 

Stort tillykke med hende 

Anmeld

30. april 2011

Sjl-msl-Mkl

132319 skriver:

Smukt navn  -Jeg hedder det samme, med samme stavemåde, høhø 

Sikke en lille størrelse, min datter er født 36+6 og vejede 3200 gram, min søn er født 34+1 og vejede det samme som din Matilde 

Stort tillykke med hende 

Haha okay, ja smukt navn.

Begge mine piger er små, kan åbenbart kun få smu børn. Men store som bliver 3 i Maj vejede 2300 da hun blev født i 35+5/2.

Dine vejde anderledes end mine, sjovt der kan være sådan en forskel når de er født næsten ens..

Tak for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.