Udviklingshæmmede og Nordea...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Aves.

og den har jeg så valgt at tage som afsæt, i forhold til at skrive om inklusion som slår fejl fra pædagogernes side...og hvad det så kan afstedkomme af kaos, samfundssyn, osv......mon ikke det nok skal blive interessant....hvis I læser noget om det et sted, så smid endelig et link til mig, så jeg kan samle en masse godt, ville være en super hjælp..

Og ja, så er det i gang med bacheloren... to mdr, endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

eElak

Eva. skriver:

og den har jeg så valgt at tage som afsæt, i forhold til at skrive om inklusion som slår fejl fra pædagogernes side...og hvad det så kan afstedkomme af kaos, samfundssyn, osv......mon ikke det nok skal blive interessant....hvis I læser noget om det et sted, så smid endelig et link til mig, så jeg kan samle en masse godt, ville være en super hjælp..

Og ja, så er det i gang med bacheloren... to mdr, endnu..

Er det børn og inklusion eller voksne og inklusion du vil arbejde med?

Anmeld

12. april 2011

Aves.

KaLee skriver:

Er det børn og inklusion eller voksne og inklusion du vil arbejde med?

Det er voksne udviklingshæmmede og den inklusion vi forsøger os med i samfundet...bare det der med Nordea er jo så tydeligt hvordan en pædagog vender noget om og i stedet for at se inklusionen så skaber hun faktisk eksklusion i forhold til denne gruppe mennesker...men det er interessant, synes jeg..

Anmeld

12. april 2011

eElak

Eva. skriver:

Det er voksne udviklingshæmmede og den inklusion vi forsøger os med i samfundet...bare det der med Nordea er jo så tydeligt hvordan en pædagog vender noget om og i stedet for at se inklusionen så skaber hun faktisk eksklusion i forhold til denne gruppe mennesker...men det er interessant, synes jeg..

ok... så kan jeg nok ikke lige hjælpe dig.. men pøj pøj

Anmeld

12. april 2011

Aves.

KaLee skriver:

ok... så kan jeg nok ikke lige hjælpe dig.. men pøj pøj

Tak...jeg må se om jeg kan finde lidt...skal op til pædagogik i morgen omkring inklusion og relation indenfor normalområdet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.