Øv øv øv...!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Isabella_mor

ja. jeg har jo den fantastiske søster der er frisør, og i lørdags fik jeg så lige farvet mit hår hos hende. jeg trængte til at der skulle ske noget nyt, og jeg skulle også i byen den aften og jeg ville gerne se lidt godt ud, så jeg ikke bare kommer og ligner en som ikke har været ved frisøren i 100 år..så jeg tog den beslutning at jeg vile have rødt hår.. som i joan ørting..

jeg får det farvet og det ser lovende ud...

får skyllet det ud... og så er det mere orange/lyserrødt end den røde jeg havde forestillet mig det ville blive.. øv øv... men så får jeg alligevel overbevist mig selv om ved hjælp fra de andre der var til stede at det var okay...

i kan da godt lige se det..(billede nederst)

men så vågner jeg natten mellem søndag og mandag og har MEGET kløe i ansigtet og på halsen.. og i spejlet kan jeg se at min hud er blevet underlig og rød..

jeg har simpelthen fået en alergisk reaktion på det lortehårfarve... ØV ØV ØV.... det er jeg simpelthen bare så ked af. fordi at nu havde jeg ellers planlagt at jeg ville have mit hår rødt i noget tid.. det kan jeg da godt kaste en hvis pil efter..

det er ellers blevet så flot...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Mig med maven

Ej hvor er det bare træls... Men synes nu at afrven er flot til dig!

Anmeld

13. april 2011

DLM

farven er rigtig flot men det var da bestemt ikke rart at du er alergisk

Anmeld

13. april 2011

Isabella_mor

tak. jeg er også rigtig glad for det...

det er virkelig sur røv... men min søster siger at vi farver det igen, li laver dog striber i stedet denne gang, de kommer ikke i hårbunden,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.