hvornår sætter baby sig fast??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. april 2011

twiggi

jeg har så hamrende ondt i mit højre ribben, da moderkagen ligger og dækker for venstre, så derfor er al baby'vægt ovre i højre ribben, og jeg er ved at være rigtig træt at af hun maser sådan og jeg kan snart ikke være nogen steder..

Skal ligge fladt på ryggen for at overhoved kunne trække vejret smertefrit og trykket lettes..

Googlede det lige, og de siger at omkring uge 36 skulle trykket gerne være lettet meget, og det er det bare slet slet ikke..

Nogen gode råd eller noget???

Knus Nina uge 36..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

2babygirls

NinaSophia skriver:

jeg har så hamrende ondt i mit højre ribben, da moderkagen ligger og dækker for venstre, så derfor er al baby'vægt ovre i højre ribben, og jeg er ved at være rigtig træt at af hun maser sådan og jeg kan snart ikke være nogen steder..

Skal ligge fladt på ryggen for at overhoved kunne trække vejret smertefrit og trykket lettes..

Googlede det lige, og de siger at omkring uge 36 skulle trykket gerne være lettet meget, og det er det bare slet slet ikke..

Knus Nina uge 36..

Hmm mener Madeleine stod med hovede nede ved uge 33???

Så hun burde snart fise derned og putte, men derfor er hendes ben jo stadig i vejen for dine ribben

Anmeld

12. april 2011

mortilnoahogmelina

Her lagde han sig først fast i uge 38

Anmeld

12. april 2011

twiggi

Tina&Martin skriver:

Hmm mener Madeleine stod med hovede nede ved uge 33???

Så hun burde snart fise derned og putte, men derfor er hendes ben jo stadig i vejen for dine ribben

hun lægger med hovedet nedad, men syntes nu godt hun kunne glide længere ned..

Anmeld

12. april 2011

twiggi

Pernille08 skriver:

Her lagde han sig først fast i uge 38

puha, så kan der være lang udsigter til at få ro ved ribbene, de er så ømme..

Anmeld

12. april 2011

Aves.

NinaSophia skriver:

Knus Nina uge 36..

Mine satte sig aldrig fast...så tja..

Anmeld

12. april 2011

twiggi

Eva. skriver:

Mine satte sig aldrig fast...så tja..

hvad gør man så  ?
kunne du føde normalt? eller finder de bare vejen ud automatisk...

Anmeld

12. april 2011

Aves.

hvad gør man så  ?
kunne du føde normalt? eller finder de bare vejen ud automatisk...

Jeg tror fødslen eller forløbet måske kan tage lidt længere tid da barnet skal til at presse sig ned det stykke det ikke allerede har taget inden..jeg blev sat i gang fordi han endnu ikke var ude da jeg var 42+2...og de var desværre så lidt kompetente at de satte mig i gang og lod mig gå rundt, så min søn kom ud med armen oppe over hovedet....av...og heldigt det ikke var navlestrengen...så står barnet ikke fast skal man ikke gå rundt hvis vandet går..de to andre var efter den omgang ved ks.

Anmeld

12. april 2011

twiggi

Eva. skriver:

Jeg tror fødslen eller forløbet måske kan tage lidt længere tid da barnet skal til at presse sig ned det stykke det ikke allerede har taget inden..jeg blev sat i gang fordi han endnu ikke var ude da jeg var 42+2...og de var desværre så lidt kompetente at de satte mig i gang og lod mig gå rundt, så min søn kom ud med armen oppe over hovedet....av...og heldigt det ikke var navlestrengen...så står barnet ikke fast skal man ikke gå rundt hvis vandet går..de to andre var efter den omgang ved ks.

puha, det lyder som en hård omgang du har været igennem.. ´
håber da hun finder vejen ned i mit bækken..

kan ikke rigtig gøre andet end at vente og se til næste jordemoder besøg..

Anmeld

12. april 2011

Aves.

NinaSophia skriver:

puha, det lyder som en hård omgang du har været igennem.. ´
håber da hun finder vejen ned i mit bækken..

kan ikke rigtig gøre andet end at vente og se til næste jordemoder besøg..

Ja, men det skal vi ikek snakke om..du får en skøn fødsel, det er jeg sikker på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.