Billeder af plukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.068 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Frøken J.

Hvad så ladies, har i sådan nogen? Der var lige en eller to der viste billeder da jeg for nyligt havde et spørgsmål om plukkeveer, men kunne godt tænke mig at se, om i andre har lignende fotos? Maven ser jo helt anderledes ud under..

Fangede lige en "voldsom" en for lidt siden. Blev næsten helt forskrækket da jeg syntes det spændte lidt og kiggede ned på maven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Filippa & Liva

Hold da op søde, hvor vildt..

Anmeld

12. april 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Hold da op søde, hvor vildt..

Ja, og det sjoveste er, at hvis man kigger oppefra, så kan man faktisk se den er helt skæv mod højre. Hvordan går det egentlig med din kvalme?

Anmeld

12. april 2011

MaliksMor

Secrets skriver:

Hvad så ladies, har i sådan nogen? Der var lige en eller to der viste billeder da jeg for nyligt havde et spørgsmål om plukkeveer, men kunne godt tænke mig at se, om i andre har lignende fotos? Maven ser jo helt anderledes ud under..

Fangede lige en "voldsom" en for lidt siden. Blev næsten helt forskrækket da jeg syntes det spændte lidt og kiggede ned på maven

jeg er ikke helt sikker - da jeg aldrig har kunne mærke en pluk ve.. men, har fået afvide af mange at det ligner jeg har det her...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

Frøken J.

CamillaRH skriver:

jeg er ikke helt sikker - da jeg aldrig har kunne mærke en pluk ve.. men, har fået afvide af mange at det ligner jeg har det her...

Det kunne det sagtens være, den ser da spændt ud i hvert fald

Anmeld

12. april 2011

Holbæktrunten

Hold da op - det ser helt tosset ud  Mine kan man ikke rigtig se tror jeg... Det spænder bare lidt. Men jeg er så også lidt bedre polstret end du 

Anmeld

12. april 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Ja, og det sjoveste er, at hvis man kigger oppefra, så kan man faktisk se den er helt skæv mod højre. Hvordan går det egentlig med din kvalme?

Det ser godt nok vildt ud..

Her går det stille og roligt fremad (gudskelov!)

Hvad med dig, mærker du til nogle symptomer udover plukkeveerne?

Anmeld

12. april 2011

132319

Jeg har, på trods af to graviditeter, aldrig mærket en plukkeve og vidste slet ikke at maven så anderledes ud 

Anmeld

12. april 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Jeg mærker ikke mine, så det er umuligt at tage billede af... 

Anmeld

12. april 2011

Frøken J.

Holbæktrunten skriver:

Hold da op - det ser helt tosset ud  Mine kan man ikke rigtig se tror jeg... Det spænder bare lidt. Men jeg er så også lidt bedre polstret end du 

Haha, I know Det har nok også noget at sige med polstringen. Men man kan nu heller ikke rigtig se det på mig hvis jeg står op, kun når jeg ligger på ryggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.